۰ نفر

علت توقف ۱۰ دقیقه‌ای قطار‌های مترو در هر ایستگاه‌ خط٢ چه بود؟

۸ خرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۴۵
کد خبر: 639702
علت توقف ۱۰ دقیقه‌ای قطار‌های مترو در هر ایستگاه‌ خط٢ چه بود؟

مدیر عامل مترو تهران گفت: راهبران قطار با وجود برخی گلایه‌های صنفی با وجدان کاری و علاقه قلبی کار می‌کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، از صبح امروز بخشی از تماس‌های مردمی، حاکی از این بود که قطار‌های متروی تهران در مسیر فرهنگسرا – صادقیه طی دیروز و امروز در هر ایستگاه ۵ تا  ۱۰ دقیقه توقف داشته اند.

ما برای بررسی و صحت سنجی اطلاعات دریافتی، اقدام به اعزام خبرنگار به یکی از خطوط مترو کرد که مشاهدات خبرنگار ما در خط ۲ مترو تهران صحت اطلاعات تماس‌های مردمی را تائید کرد.

در ادامه موضوع را از شرکت مترو پیگیری کردیم، که شرکت مترو ارائه پاسخ را به ساعاتی بعد موکول کرد.

در نهایت شرکت مترو در ساعت ۱۴ امروز با ارسال پیامی به خبرنگار ما پاسخ داد.

شایسته مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران گفت: راهبران قطار با وجود برخی گلایه‌های صنفی و پیگیری حقوق و مزایای خود، در خدمت رسانی به شهروندان و مسافران با وجدان کاری و علاقه قلبی کار می‌کنند.

شایسته گفت: به عنوان عضوی از خانواده‌ی متروی تهران انتصاب چنین مسائلی را به راهبران مترو به دور از انصاف و اخلاق می‌دانم و شهروندان عزیز هم شاهد این مدعا هستند.

به گفته مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران اعتبار متروی تهران خط قرمز تمامی کارکنان این مجموعه است و اقداماتی از قبیل کم‌کردن عمدی سرعت قطار، خاموش کردن تهویه واگن‌ها و یا ایستگاه‌ها به دور از اخلاق و مرام این پرسنل زحمت کش است.

شایسته گفت: تا این لحظه نیز با وجود رصد کامل خدمات مترو، هیچ موردی در این زمینه‌ها مشاهده نشده است. کارکنان متروی تهران با وجود کاستی‌های موجود در زمینه‌های مالی، زیرساختی و قطعات با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشته و با تلاش مضاعف به ارائه خدمات حمل و نقل عمومی می‌پردازند.