۰ نفر

گزارش میدانی اقتصاد آنلاین از بازار مسکن؛

آپارتمان‌های ۱۰۰ متری شمال تهران چند؟

۱ خرداد ۱۴۰۱، ۹:۰۰
کد خبر: 637319
آپارتمان‌های ۱۰۰ متری شمال تهران چند؟

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۱۰۰ متری شمال تهران خواهیم‌ پرداخت.

اقتصاد آنلاین - نادیا سیه‌کار؛ با وجود بالا بودن قیمت مسکن در محله‌های شمالی تهران مثل تجریش، ولنجک، محمودیه، الهیه و... همچنان برخی افراد متقاضی و طرفدار خرید خانه در این مناطق هستند. این گزارش را به بررسی واحدهایی ۱۰۰ متری در این منطقه اختصاص داده‌ایم.

اگر موقعیت منطقه ولنجک را بررسی کنیم متوجه خواهیم شد که از نظر امکانات درمانی و پزشکی، تحصیلی، دسترسی به فضای سبز و همینطور آب و هوا شرایط مناسبی دارد. ارزش خانه‌ای در این محله که متراژ آن ۹۵ متر باشد و ۴ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خوابه باشد، ۸ میلیارد و ۷۵ میلیون تومان است.

واحدی ۴ ساله در تجریش با متراژ ۱۱۰ متر و ۲ اتاق خواب، در روزهای اخیر با مبلغی معادل ۹ میلیارد تومان به فروش رسیده است.

آپارتمانی ۹۳ متری در زعفرانیه که ۱۴ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خواب نیز داشته باشد، قیمتی معادل ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان دارد. واحدی ۱۱۰ متری در همین محله که ۲۰ سال سن داشته باشد و ۲ خوابه باشد، قیمتی بالغ‌بر ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان دارد.

واحدی ۲۰ ساله در الهیه با متراژ ۹۲ متر و ۲ اتاق خواب ۷ میلیارد تومان ارزش دارد. واحدی ۹۰ متری در همین منطقه که ۴ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد قیمتی معادل ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان دارد.

در روزهای اخیر آپارتمانی نوساز در فرمانیه با متراژ ۱۰۵ متر و و ۲ اتاق خواب، ۹ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

برای خرید واحدی ۱۱۰ متری در محمودیه که ۱۳ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد، به سرمایه‌ای معادل ۱۱ میلیارد تومان احتیاج دارید.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

آپارتمان‌های ۱۰۰ متری شمال تهران چند؟