۰ نفر

قیمت های عجیب ویلا؛

ویلای ۵٠ میلیاردی در کردان!

۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۲:۲۶
کد خبر: 631578
ویلای ۵٠ میلیاردی در کردان!

ویلا هزار و ۴۰۰ متری در کردان ۵۰ میلیارد تومان فروخته می‌شود. یعنی متری ۳۵ میلیون تومان که برابر با متوسط قیمت مسکن در تهران است

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فرارو، قیمت ویلا در کردان می‌تواند با آپارتمان‌های تهران برابری کند. یکی از ویلا‌های آماده فروش در کردان با قیمت ۵۰ میلیارد تومان و متراژ هزار و ۴۰۰ متر آگهی شده است. فروشنده قیمت هر مترمربع را ۳۵ میلیون تومان درنظر گرفته که این عدد طبق آخرین آمار‌های رسمی متوسط قیمت خانه در پایتخت است. این ویلا امکاناتی مثل استخر، دوربین مداربسته و چهاراتاق خواب مستر دارد و اگر با پول کمتری دنبال خرید ویلا در کردان هستید، گزینه‌های نقلی با متراژ کمتر از ۵۰۰ متر دردسترس هستند و ممکن است برای خرید هرمترمربع دو سه میلیون تومان دست‌به‌جیب شوید.

خرید ویلا نقلی در کردان

 خرید ویلا در کردان می‌تواند یک میلیارد تومان تمام شود. ویلا شهرکی ۳۲۰ متری در قاسم‌آباد کردان با همین رقم فروخته می‌شود و استخر و دو اتاق خواب جزو امکانات آن به‌شمار می‌رود. ویلا ۳۰۰ متری در کردان را دو میلیارد تومان می‌فروشند. این یکی در منطقه بهاران واقع شده است، در محوطه بیرونی نگهبان دارد و استخر و دو اتاق خواب بخشی از امکانات آن است. در لشکرآباد کردان قیمت ویلا مبله ۳۲۰ متری را دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعلام کرده‌اند. دو اتاق خواب، استخر با تسویه‌خانه، چاه آب شخصی مهمترین امکانات این ویلا است. همان حوالی قیمت ویلا دیگری با متراژ ۵۰۰ متر دومیلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است که از نظر امکانات تفاوت زیادی با مورد قبلی ندارد. شخص دیگری در ازای دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان ویلا ۶۰۰ متری با استخر سرپوشیده را برای فروش گذاشته است. اگر بودجه بیشتری برای خرید ویلا در کردان دارید، می‌توانید با سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان ویلا ۶۰۰ متری در سهیلیه را بخرید. فروشنده از نمای رومی به‌عنوان یکی از ویژگی‌های ملک خود اسم برده و استخر موجود در ویلا سرباز است. ویلا شهرکی ۵۰۰ متری را با قیمت چهار میلیارد تومان آگهی کرده‌اند. در ضدسرقت، نگهبان، استخر روباز، دو اتاق خواب و آلاچیق جزو امکانات این ویلا در منطقه سهیلیه محسوب می‌شود.

قیمت ویلا در کردان

موقعیت

متراژ

امکانات

قیمت

قاسم‌آباد

۳۲۰ متر

استخر‌

یک میلیارد تومان

بهاران

۳۰۰ متر

استخر + نگهبان

دو میلیارد تومان

لشکرآباد

۳۲۰ متر

مبله+ استخر

دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون

لشکرآباد

۵۰۰ متر

مبله+ استخر

دومیلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان

لشکرآباد

۶۰۰ متر

استخر سرپوشیده

دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان

ابتدای جاده سهیلیه

۶۰۰ متر

استخر

سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون

ابتدای جاده سهیلیه

۵۰۰ متر

نگهبان+ استخر

چهار میلیارد تومان

خرید ویلا لوکس در کردان

خرید ویلا در کردان می‌تواند تا ۵۰ میلیارد تومان خرج داشته باشد. ویلا هزار و ۴۰۰ متری در کردان دقیقا با همین رقم آگهی و در منطقه طاووسیه واقع شده است. استخر، سونا و جکوزی، دوربین مداربسته، سرایدار و چهار اتاق خواب مستر بخشی از امکانات این ویلا لوکس به‌شمار می‌روند. ویلا لوکس دیگری با متراژ دو هزار و ۵۰۰ متر فروخته می‌شود. فروشنده رقم ۴۰ میلیارد تومان را برای فروش درنظر گرفته و از امکانات این ویلا که در محله چهارباغ واقع شده، می‌شود به چهار اتاق خواب مستر، ژنراتور برق، اسبطل اسب، استخر، سونا و جکوزی اشاره کرد. در شهرک زعفرانیه کردان ویلا هزار متری را ۳۰ میلیارد تومان می‌فروشند. مالک ویلا سه اتاق خواب مستر و استخر روباز را به‌عنوان امکانات این ویلا معرفی کرده است. در طاووسیه ویلا هزار متری دیگری با رقم ۲۴ میلیارد تومان آگهی شده است. ویلا دارای دو استخر –یکی روباز و یکی سرپوشیده- است. نگهبان و چهار اتاق خواب که سه‌تا از آن‌ها مستر هستند به‌همراه سونا و جکوزی، بخشی از امکانات این ویلا به‌شمار می‌روند. در شهرک اقدسیه ویلا با متراژ هزار متر ویلا سه‌طبقه ۱۵ میلیارد تومان فروخته می‌شود. از نگهبان، سه اتاق خواب مستر با سرویس خواب، روف‌گاردن، آبنما، مبلمان در فضای بیرونی و موتورخانه می‌شود به‌عنوان امکانات این ویلا اشاره کرد. در فایل‌های فروش ویلا با متراژ حداقل هزار متر، مورد دیگری در لشکرآباد دیده می‌شود که مساحت آن هزار و ۸۰ متر و قیمتش ۱۰ میلیارد تومان است. فروشنده برای تشریح امکانات این ویلا به سه اتاق خواب مستر و استخر روباز اشاره کرده است.

 قیمت ویلا لوکس در کردان

موقعیت

متراژ

امکانات

قیمت

طاووسیه

هزار و ۴۰۰ متر

استخر+ سونا و جکوزی+ دوربین مداربسته+ سرایدار + چهار اتاق خواب مستر

۵۰ میلیارد تومان

چهارباغ

دو هزار و ۵۰۰ متر

چهار اتاق خواب مستر+ اسبطل اسب+ استخر+ سونا‌ و جکوزی

۴۰ میلیارد تومان

شهرک زعفرانیه

هزار متر

سه اتاق خواب مستر + استخر روباز

۳۰ میلیارد تومان

طاووسیه

هزار متر

دو استخر+ نگهبان + سه اتاق خواب مستر

۲۴ میلیارد تومان

شهرک اقدسیه

هزار متر

نگهبان+ سه‌ اتاق خواب مستر با سرویس خواب+ روف‌گاردن

۱۵ میلیارد تومان

لشکرآباد

هزار و ۸۰ متر

سه اتاق خواب مستر + استخر روباز

۱۰ میلیارد تومان