۰ نفر

گزارش میدانی اقتصاد آنلاین از بازار مسکن؛

آپارتمان های ۱۰۰ متری شرق تهران چند؟

۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۹:۰۰
کد خبر: 630998
آپارتمان های ۱۰۰ متری شرق تهران چند؟

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۱۰۰ متری شرق تهران خواهیم‌ پرداخت.

اقتصاد آنلاین_ نادیا سیه‌کار؛ محله های شرق تهران یکی از شلوغ ترین و محبوب ترین بخش های شهر تهران می باشد. مسکن در شرق تهران قیمتی متعادل دارد و به همین دلیل متقاضیان خاص خود را نیز دارد. در این گزارش خانه های ۱۰۰ متری این منطقه را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

در پیروزی که یکی از محله‌های پرطرفدار تهران است، واحدی ۹۰ متری که نوساز باشد و ۲ خواب نیز داشته باشد، ارزشی معادل ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان دارد. همچنین ارزش واحدی نوساز با متراژ ۹۵ متر در همین منطقه که ۳ خوابه باشد، ۳ میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان است.

برای خرید واحدی در محله نیرو هوایی که نوساز باشد و ۲ خوابه باشد، سرمایه‌ای معادل ۳ میلیارد و ۶۷۵ میلیون تومان لازم دارید. 

واحدی ۱۰۳ متری در تهرانپارس شرقی، که ۲۰ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خواب داشته باشد، در روزهای اخیر با مبلغی معادل ۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان معامله شده است.

برای خرید واحدی در نارمک که نوساز باشد و متراژ آن ۹۰ متر باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد، به بودجه‌ای معادل ۳ میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان احتیاج دارید. همچنین واحدی ۱۷ ساله در همین منطقه با متراژ ۹۱ متر و ۲ اتاق خواب، در روز های اخیر با مبلغی معادل ۴ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

قیمت خانه‌ای با متراژ ۹۳ متر در مجیدیه که ۶ ساله باشد و ۲ اتاق خواب نیز داشته باشد ۳ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان برآورد شده است.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

قیمت آپارتمان