۰ نفر

گزارش میدانی اقتصاد آنلاین از بازار مسکن؛

با ۳ میلیارد تومان در چه مناطقی از تهران می توان خانه خرید؟

۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۹:۰۰
کد خبر: 629823
با ۳ میلیارد تومان در چه مناطقی از تهران می توان خانه خرید؟

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۳ میلیاردی تهران خواهیم‌ پرداخت.

اقتصاد آنلاین_ نادیا سیه‌ کار؛ اگر به دنبال واحدهای ۳ میلیاردی تهران برای سرمایه‌گذاری یا خرید می‌گردید، ما در این گزارش تعدادی از خانه های ۳ میلیاردی تهران را مورد بررسی قرار می‌دهیم تا شما را در خرید و سرمایه‌گذاری مطمئن یاری کنیم.

پونک به دلیل دسترسی آسان به مراکز خرید و همچنین نقاط مختلف شهر در کنار آب و هوای نسبتا خوب به عنوان یکی از مناطق محبوب تهران به شمار می‌رود؛ اگر شما قصد سکونت و یا سرمایه‌گذاری در این منطقه را دارید، تا پایان این گزارش با ما همراه باشید.

واحد آپارتمانی ۶۸ متری در پونک که ۸ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خواب داشته باشد، ارزشی معادل ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان دارد.

برای خرید واحدی ۷۴ متری در نارمک که ۱۰ ساله باشد و ۲ خواب نیز داشته باشد، به سرمایه‌ای معادل ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

بودجه لازم برای خرید واحدی ۱۰۰ متری در صادقیه که ۲ خواب داشته باشد و ۱۸ سال از ساخت آن گذشته باشد، ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان است.

واحدی در جنت‌آباد مرکزی با متراژ ۶۸ متر و ۱ خواب که ۵ سال از ساخت آن گذشته باشد، در روز های اخیر ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

برای خرید یک واحد ۵۸ متری در سهروردی که ۱۹ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ خوابه باشد، به بودجه‌ای معادل ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

ارزش واحدی در ستارخان با متراژ ۸۹ متر و ۲ اتاق خواب درحالی که ۲۹ سال از ساخت آن گذشته باشد، ۳ میلیارد تومان است.

در روزهای گذشته واحدی ۹۷ متری در پیروزی که ۶ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد ۳ میلیارد تومان معامله شده است.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

با ۳ میلیارد تومان در چه مناطقی از تهران می‌توان خانه خرید؟