۰ نفر

وضعیت راه ها؛

محدودیت های ترافیکی آخر هفته چیست؟

۳۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۹:۴۴
کد خبر: 629781
محدودیت های ترافیکی آخر هفته چیست؟

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور با اشاره به محدودیت های ترافیکی آخر هفته اعلام کرد: تردد موتورسیکلت از امروز (چهارشنبه) تا ساعت ۶ روز شنبه مورخ هفته آینده در مسیرهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ احمد شیرانی  گفت: در مسیر کرج - چالوس، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از مسیر کرج - چالوس کماکان ممنوع است همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳:۰۰ تا ۲۴ روز پنجشنبه اول اردیبهشت ماه از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع و در صورت اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از  ۱۶ تا ساعت ۲۴ از کرج میدان امیرکبیر و آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی اظهار کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روزهای جمعه و شنبه تاریخ‌های دوم و سوم اردیبهشت ماه از کرج ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور با بیان اینکه تردد کلیه تریلرها از محور هراز همچنان ممنوع است گفت: تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ چهارشنبه و همچنین ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه تاریخ‌های اول تا سوم اردیبهشت ماه از محور هراز ممنوع است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه و شنبه دوم و سوم اردیبهشت ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز در صورت اعلام مامورین مستقر در محل از آب‌اسک به رودهن (محدوده مشا) به صورت یک‌طرفه است.

سرهنگ شیرانی تاکید کرد: اجرای محدودیت‌های اعلام شده به افزایش حجم تردد در مسیرها بستگی دارد و چنانچه وضعیت ترافیکی عادی باشد این محدودیت ها لغو خواهد شد و همچنین خودروها و موتورسیکلت های امدادی، نظامی و حامل مواد سوختی از این محدودیت ها مستثنی خواهد بود.