۰ نفر

گزارش میدانی اقتصاد آنلاین از بازار مسکن؛

آپارتمان های ۴۰ متری سطح تهران چند؟

۳۱ فروردین ۱۴۰۱، ۹:۰۰
کد خبر: 629498
آپارتمان های ۴۰ متری سطح تهران چند؟

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۴۰ متری سطح تهران خواهیم‌ پرداخت.

اقتصاد آنلاین_ نادیا سیه‌ کار؛ از جایی که بسیاری از زوج‌های جوان به دنبال واحدهای نقلی و جمع و جور با قیمت مناسب در سطح تهران می‌گرند، در این گزارش به بررسی خانه های ۴۰ الی ۵۰ متری در مناطق مختلف تهران پرداخته‌ایم.

سلسبیل منطقه‌ای مسکونی است که با دسترسی نسبتا خوبی که به مراکز تفریحی و وسایل حمل و نقل عمومی و پارک و بوستان‌ها دارد، جزو مناطق پرطرفدار تهران شده است.خانه‌ای ۵۰ متری در سلسبیل که ۲۰ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ خواب داشته باشد، در روز های اخیر با مبلغی معادل ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان معامله شده است.

ارزش واحدی ۴۷ متری در یافت‌آباد که ۹ ساله باشد و ۱ خواب نیز داشته باشد ۸۶۰ میلیون تومان است.

 

خانه‌ای در منیریه که متراژ آن ۴۱ متر باشد و ۱۰ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ اتاق خواب داشته باشد، ۱ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

برای خرید واحد آپارتمانی در جنت‌آباد مرکزی که متراژ آن ۵۰ متر باشد و ۱۷ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ خواب داشته باشد، به سرمایه‌ای بالغ‌بر ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

خانه‌ای ۴۹ متری در جوادیه که نوساز باشد و ۱ خواب داشته باشد، ارزشی معادل ۱ میلیارد و ۱۰ میلیون تومان دارد.

قیمت خانه‌ای ۴۹ متری در پیروزی که ۱۹ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ اتاق خواب داشته باشد، ۱ میلیارد و ۱۹۸ میلیون تومان است.

اگر واحدی با متراژ ۴۹ متر در جیحون بخواهید که ۱۷ ساله باشد و ۱ خواب نیز داشته باشد، به بودجه‌ای معادل ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

 خانه‌ای نوساز در پونک نیز با متراژ ۴۸ متر و ۱ اتاق خواب با ارزشی معادل ۲ میلیارد ۸۸۰ میلیون تومان معامله شده است.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

آپارتمان های ۴۰ متری سطح تهران چند؟