۰ نفر

گزارش میدانی اقتصاد آنلاین از بازار مسکن؛

آپارتمان های منطقه ۵ تهران چند؟

۲۸ فروردین ۱۴۰۱، ۹:۰۰
کد خبر: 628552
آپارتمان های منطقه ۵ تهران چند؟

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های منطقه ۵ تهران خواهیم‌ پرداخت.

اقتصاد آنلاین - نادیا سیه‌کار؛ منطقه ۵ تهران دارای بافت نوساز و مسکونی است و دسترسی خوبی به مراکز بهداشتی، تفریحی، بوستان و پارک‌ها دارد. همچنین نبود ترافیک و دسترسی راحت به وسایل نقلیه عمومی و موقعیت کوهپایه‌ای آن باعث شده است آب و هوای خوبی نیز داشته باشد.

برای مثال ارزش خانه‌ای در باغ‌فیض با متراژ ۱۱۳ متر و ۲ اتاق خواب، که ۱۱ سال از ساخت آن گذشته باشد، ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.

برای خرید خانه ای در جنت‌آباد شمالی که ۱۰۲ متر باشد و ۸ سال عمر داشته باشد و ۲ خوابه نیز باشد، سرمایه‌ای بالغ‌بر ۴ میلیارد و ۷۹۴ میلیون تومان احتیاج دارید.

 خانه ای در جنت‌آباد مرکزی با متراژ ۶۲ متر که ۲ اتاق خواب داشته باشد و ۱۹ سال از ساخت آن گذشته باشد، در روز های اخیر با مبلغی معادل ۲ میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان معامله شده است.

بودجه لازم برای خرید خانه‌ای ۷۰ متری در جنت‌آباد جنوبی که ۱۷ ساله باشد و ۲ خواب داشته باشد، مبلغی معادل ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است.

واحد آپارتمانی ۵۲ متری در اکباتان که ۸ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ خوابه باشد ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان است.

واحدی ۱۰۰ متری در پونک که نوساز باشد و ۲ خواب نیز داشته باشد، ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان قیمت خورده است. همچنین واحدی ۷۴ متری در همین منطقه که ۱۴ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خوابه باشد ۲ میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

قیمت آپارتمان های منطقه 5 تهران