۰ نفر

محورهای اصلی پرترافیک؛

آخرین وضعیت راه های کشور

۱۲ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۱۲
کد خبر: 624490
آخرین وضعیت راه های کشور

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت:با توجه به بازگشت مسافران نوروزی شاهد ترافیک سنگین در برخی از محورها هستیم که زمینه ساز ایجاد محدودیت های ترافیکی شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، آقای ایمان محرابی نیا گفت: تردد تمامی وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر(جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است و هم اکنون ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر(شمال به جنوب) محدوده های میانک، مجلار، مکارود و انارک را شاهدیم. 

به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور همچنین تردد تمام وسایل نقلیه از آزادراه تهران - شمال مسیر(جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است و تردد روان مسیر(شمال به جنوب) را شاهد هستیم. 

طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور  ترافیک سنگین در محور هراز مسیر(شمال به جنوب) محدوده های تونل شماره یک و آب اسک را دوربین های نظارتی نشان می دهد و از سوی دیگر دوربین ها تردد روان در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت  مسیر (رفت و برگشت)  را نشان می دهد. 

آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها  نشان  می دهد  ترافیک سنگین در آزادراه قزوین _ کرج محدوده پل فردیس همچنان ادامه دارد. با توجه به اتمام تعطیلات نوروزی بازگشت مسافران نوروزی آغاز شده و شاهد ترافیک سنگین در بسیاری از محورهای اصلی هستیم.

راه1

راه2

راه3

راه4

راه5

راه6

راه7