۰ نفر

مسافران مشهد بخوانند؛

ترافیک در خروجی های مشهد سنگین است

۱۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۷:۰۰
کد خبر: 624225
ترافیک در خروجی های مشهد سنگین است

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های خراسان رضوی گفت: ترافیک در مبادی ورودی و خروجی مشهد از مسیرهای شمالی سنگین و روان است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، هادی معتمدی پیش از ظهر امروز در رابطه با وضعیت جوی راه‌های خراسان رضوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وضعیت جوی استان به‌صورت صاف گزارش شده است.

وی ادامه داد: وضعیت ترافیکی مبادی ورودی و خروجی مشهد و استان از مسیرها شمالی حوزه شهرستان‌های قوچان، چناران، مشهد و بالعکس سنگین و روان گزارش شده است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های خراسان رضوی با بیان این‌که وضعیت ترافیکی محورهای غربی استان از خروجی سبزوار، نیشابور و مشهد نیمه سنگین و روان است، خاطرنشان کرد: مبادی ورودی و خروجی شهرستان‌های گناباد، تربت حیدریه و مشهد نیمه سنگین و روان گزارش شده و با توجه به افزایش سفرهای نوروزی، توصیه می‌شود هم‌وطنان عزیز وسیله نقلیه خود را از نظر سالم بودن و همراه داشتن تجهیزات بازدید کنند.

وی متذکر شد: طرح تشدید برخورد با رانندگان متخلف در راه‌های استان اجرا می‌شود و با توجه به افزایش تخلفات سرعت‌های غیر مجاز در مسیرهای آزادراهی و بزرگ‌راهی، خودروهای بیش از ۱۴۰ کیلومتر بر ساعت در لحظه توقیف و اعمال قانون می‌شوند.

معتمدی افزود: بر اساس آمار سامانه‌های هوشمند، در نهم فروردین نسبت به روز مشابه سال قبل، در محورهای ورودی استان افزایش ۴۹ درصدی و محورهای خروجی افزایش ۵۳ درصدی کل وسایل نقلیه گزارش شده است.