۰ نفر

وضعیت راه ها؛

ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی منتهی به تهران

۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۹:۵۱
کد خبر: 623630
 ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی منتهی به تهران

رییس مرکز کنترل ترافیک راهور فرماندهی انتظامی کشور اعلام کرد: در محورهای مواصلاتی به تهران ترافیک پرحجم و به صورت مقطی در طول رفت و برگشت سنگین است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ محبی در یک گفت و گوی خبری افزود: ترافیک در محورهای شمال کشور اعم از فیروز کوه پرحجم و روان ، محور هراز در محدوده پلور - آوج به صورت مقطعی سنگین و در طول محور رفت و برگشت پرحجم است. 

وی اظهارداشت: در محور چالوس در محدوده های سیاه بیشه، هزار چم به صورت مقطعی سنگین ، آزادراه تهران شمال محدوده های دو راهی شهرستانک و نسا به صورت مقطعی سنگین ، آزاد راه قزوین رشت محدوده های رودبار، منجیل، قبل از عوارضی آزادراه به صورت مقطعی سنگین و در طول محور پرحجم و روان است. 

وی ادامه داد: سایر محورهای مواصلاتی استان های کشور رفت و برگشت از ترافیک پرحجم برخوردار است. 

محبی افزود: بیشترین تردد در استان های گیلان ، مازندران، خراسان رضوی و خوزستان بوده و بیشترین تصادفات در استان های فارس، کهگیلویه و بویراحمد، ایلام، مرکزی و اصفهان بوده است. 

وی گفت: مهمترین علت وقوع تصادفات رانندگی سرعت و سبقت غیر مجاز ، انحراف به چپ و عدم توجه به جلو بوده است. بیشترین ساعات در ١۶ تا ٢٠ و ١٢ ظهر تا ١۶ بوده است . 

محبی افزود: توصیه می کنیم به هموطنان و مسافران در چنین شرایطی که حجم ترافیک سنگین است با صبر و حوصله تردد ثبت سرعت مطمئن حرکت کنند. 

وی تاکید کرد: برخورد با تخلفات حادثه ساز و توقیف همچنان همچنان در دستور کار همکاران در تمام استان ها قراردارد و همکاران به صورت شبانه روزی در محورهای مواصلاتی کشور حضور دارند.