۰ نفر

هشدار به مسافران شمال؛

به این شهر شمالی نروید؛ تمام اقامتگاه ها پر است

۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۳۶
کد خبر: 622965
به این شهر شمالی نروید؛ تمام اقامتگاه ها پر است

معاون گردشگری مازندران گفت: ظرفیت همه مراکز اقامتی مازندران تکمیل است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از صدا و سیما، تکمیل ظرفیت همه مراکز اقامتی مازندران  معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: همه مراکز اقامتی مازندران از تاریخ ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ تا سوم فروردین ۱۴۰۱ در استان تکمیل شده است.

حسنی افزود: پس از دو سال رکود گردشگری نوروزی در کشور و مازندران، به دلیل شرایط کرونایی، عید امسال گردشگران بیشتر از حد تصور وارد استان حاضر شدند و تاکنون همه مراکز اقامتی رسمی استان از گردشگر تکمیل شده است.

وی با بیان اینکه مقرر شده بود در صورت نیاز، از ظرفیت مدارس، سالن‌های ورزشی، مساجد و اماکن متبرکه استان هم برای اسکان مسافران و گردشگران استفاده شود افزود: این فضا‌ها در ۱۷ شهرستان مازندران برای اسکان اضطراری مسافران در نظر گرفته شد.

به گفته معاون گردشگری اداره کل میراث فرهگی صنایع دستی و گردشگری مازندران، ظرفیت ۴۵۰۰ خانه مسافر و ۲۹۰ اقامتگاه مازندران نیز از گردشگران نوروز ۱۴۰۱ تکمیل است.

حسنی با اشاره به اینکه ۲۶ بازارچه صنایع دستی در سطح ملی استانی و شهرستانی تا پایان تعطیلات نوروز امسال در سطح استان دایر است تصریح کرد:۹۵۰ هزار نفر تاکنون از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی مازندران بازدید کردند.

یادآور می‌شود ظرفیت تاسیسات گردشگری مازندران ۵۴۰۰ واحد است.