۰ نفر

فرمانده انتظامی مازندران اعلام کرد؛

افزایش ۳۰ درصدی تردد‌ها در محور‌های مواصلاتی مازندران

۲۹ اسفند ۱۴۰۰، ۲۱:۱۳
کد خبر: 622181
افزایش ۳۰ درصدی تردد‌ها در محور‌های مواصلاتی مازندران

فرمانده انتظامی استان مازندران از افزایش ۳۰ درصدی تردد ها در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: بیش از ۱۰ هزار نیرو برای تامین امنیت نورز ۱۴۰۱ به کارگیری شده اند.

به گزارش اقتصادآنلاین، سردار مرتضی میرزایی افزود : با توجه به حجم کم مسافرت ها در سال های گذشته به دلیل شرایط کرونایی، شاهد افزایش گسترده حجم ترافیک در محورهای اصلی استان هستیم.

وی با اشاره به افزایش تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان مازندران در سه روز گذشته، گفت: از شروع طرح نوروزی و تعطیلات پایان سال با افزایش۳۰ درصدی تردد در سطح معابر درون و برون شهری روبرو شدیم.

سردار میرزایی افزود : قرارگاه نوروزی پلیس از ۲۴ اسفندماه در ستاد فرماندهی انتظامی استان راه اندازی شد که این طرح  نوروزی پلیس از ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ آغاز و تا ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت و در این خصوص تعاملات خوبی با سازمان ها و ادارات مرتبط انجام شد.

وی به کارگیری بیش از۱۰هزار نیرو در ایام تعطیلات نوروزی برای تامین نظم و امنیت در استان اشاره کرد و ادامه داد : برای تامین امنیت مردم و مسافران نوروزی در سطح استان۵۰۰ واحد گشتی در معابر عمومی درون و برون شهری بکارگیری شدند.

سردار میرزایی همچنین با اشاره به موضوع آزاد سازی سواحل افزود : با توجه به هماهنگی های صورت گرفته و شرایطی که به این دلیل پیش آمد، می طلبد تا همه دستگاه ها همکاری های لازم را با پلیس در برقراری امنیت پایدار در سواحل داشته باشند.

وی  با اشاره به حلول سال نو، این ایام را به همه شهروندان و هم استانی های مازندرانی تبریک گفت و خاطر نشان کرد: پلیس با شعار نوروزی پلیس هوشمند، قانون مداری و نشاط بهاری به استقبال بهار می رود و از مردم شریف استان و شهروندان گرامی انتظار دارد با رعایت قانون و مقررات پلیس را در برقراری نظم و امنیت یاری رسانند.