۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

با یک میلیارد تومان کجای تهران می توان خانه خرید؟

۲۹ اسفند ۱۴۰۰، ۱۶:۰۰
کد خبر: 622099
با یک میلیارد تومان کجای تهران می توان خانه خرید؟

در گزارش پیش رو به بررسی برخی محله‌هایی که می‌توان با یک میلیارد تومان در آنها خانه خرید، خواهیم پرداخت.

اقتصاد آنلاین - سیده زهرا محمودی؛  اگر بخواهید برای خرید خانه به آژانس‌های املاک مراجعه کنید، احتمالا در بسیاری از نقاط تهران پیدا کردن خانه‌ای با قیمت کمتر از یک میلیارد  تومان سخت باشد. اما هنوز هم محله‌هایی وجود دارد که در آنها بتوان خانه‌هایی با قیمت کمتر از یک میلیارد تومان خریداری کرد.

هرچند این خانه‌ها متراژ پایینی دارند اما بسیاری از خانوارها ترجیح می‌دهند به جای اجاره نشینی به واحدهای کوچکتر روی بیاورند. همچنین عده‌ای نیز برای سرمایه‌گذاری، این واحدها را خریداری می‌کنند. اما در کجای تهران می‌توان واحدی با قیمت کمتر از یک میلیارد تومان پیدا کرد؟ در ادامه برخی محله‌هایی که با این رقم می‌توان در آن خانه پیدا کرد را خواهید دید.

البته  توجه داشته باشید این رقم‌ها براساس واحدهایی است که در آژانس‌های املاک تهران به فروش گذاشته شده و به طور مطلق قیمت مسکن در این محله‌ها را عنوان نمی‌کند. قیمت مسکن در هر محله باتوجه به شرایط ملک متفاوت است.

یک خانه ۴۶متری و ١۶ساله در منیریه متری ٢۵میلیون تومان و جمعا یک میلیارد و ١۵٠میلیون تومان به فروش گذاشته شده است. همچنین واحدی ٣٨متری و ١۵ساله در نواب با قیمت ٧٨٠میلیون تومان فروخته می‌شود. 

سلسبیل از دیگر محله‌هایی است که با این بودجه می‌توان در آن خانه خرید. واحدی ۴٢متری و ١٣ساله در این مجله ٩۴٠میلیون تومان قیمت خورده است. همچنین واحدی ٣٠متری و ١۵ساله در پیروزی با قیمت ۶٩۵میلیون تومان به فروش می‌رسد.

یک خانه ٣٣متری  و ٢٠ساله در نظام آباد ۶۴٩میلیون تومان، واحدی ٣٠متری و ٢٢ساله در وحیدیه ٧٩٠میلیون تومان و یک خانه ۴۵متری در جیحون یک میلیارد و ۵٠میلیون تومان قیمت خورده است.

با یک میلیارد تومان کجای تهران می توان خانه خرید؟