۰ نفر

گزارش میدانی اقتصاد آنلاین از بازار مسکن؛

آپارتمان های غرب تهران چند؟

۲۷ اسفند ۱۴۰۰، ۲۱:۱۸
کد خبر: 621783
آپارتمان های غرب تهران چند؟

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های غرب تهران خواهیم‌ پرداخت.

اقتصاد آنلاین_ نادیا سیه‌کار؛ مناطق غرب تهران به خاطر موقعیت خاص از جمله نزدیکی به کارخانه‌‌جات در چند دهه گذشته بیشتر مورد توجه قرار گرفته‌اند و از نظر شهرسازی و همینطور از نظر جمعیتی رشد به‌سزایی داشته و محبویت بیشتر بین‌ مردم پیدا کرده‌اند.

صادقیه، سعادت آباد، شهرک غرب، گیشا، پونک و ستارخان از مناطق محبوب غرب تهران هستند. در ادامه به بررسی قیمت واحدها در این مناطق خواهیم‌پرداخت.

پونک در شمال غربی تهران قرار گرفته‌است و یکی از محبوب‌ترین محله‌های غرب تهران به حساب می‌آید و از قدیمی‌ترین محله‌های تهران است. یک واحد ۸۰ متری ۸ ساله و ۲ خوابه در این محله، ۳میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان ارزش دارد. برای خرید آپارتمانی نوساز با متراژ ۱۱۷ متر و ۲ خواب نیز باید ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بودجه داشته‌باشید‌.

سعادت آباد نیز از دیگر مناطق مشهور غرب تهران است. واحدی ۱۴ ساله و ۳ خوابه و ۱۷۰ متری در این منطقه، ۱۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان قیمت خورده است. همچنین برای خرید آپارتمانی ۱۵ ساله و ۹۲ متری دارای ۲ خواب نیز باید ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه کرد.

در ستارخان واحدی ۱۰۰ متری و نوساز و دارای ۲ خواب، ۵ میلیارد تومان ارزش دارد.خرید واحد نوساز دیگری با متراژ ۸۰ متر و ۲ خواب، ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بودجه لازم دارد.

در گیشا نیز برای خرید یک واحد آپارتمان نوساز ۱۸۳ متری دارای ۳ خواب به سرمایه‌ای معادل ۱۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان نیاز است.

همچنین یک واحد ۱۷ ساله ۸۰ متری و ۲ خوابه، ۴ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان قیمت دارد.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

قیمت آپارتمان غرب تهران