۰ نفر

گزارش میدانی اقتصاد آنلاین از بازار مسکن؛

آپارتمان‌های شرق تهران چند؟

۲۷ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۰۰
کد خبر: 621624
آپارتمان‌های شرق تهران چند؟

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های شرق تهران خواهیم‌ پرداخت.

اقتصاد آنلاین - نادیا سیه‌کار؛ شرق تهران برای زندگی گزینه بسیار مناسبی محسوب می شود چراکه هزینه زندگی و خرید ملک در این نقطه از تهران معمولا نسبت به شمال و غرب پایتخت کمتر است. این مسئله باعث شده است شرق تهران گزینه‌ای مطلوب و پرطرفدار برای متقاضیان خرید خانه با بودجه‌ متوسط باشد.

تهرانپارس، نارمک، مجیدیه، تهران‌نو ... از جمله محله های شرق تهران هستند. می‌توان گفت تهران‌پارس از محبوب‌ترین مناطق برای سکونت در شرق تهران است.این منطقه یکی از محلات وسیع و بزرگ در تهران است که با توجه به دسترسی خوب آن به نقاط مختلف تهران و همچنین نزدیکی آن به یکی از خروجی‌های پرطرفدار‌ تهران متقاضیان بسیاری پیدا کرده است.بخش عمده‌ای از ملک‌ها در این منطقه نوساز هستند.

برای خرید یک واحد نوساز ۱۱۰ متری ۲ خوابه در تهران‌پارس، بودجه‌ای معادل ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان لازم دارید. همچنین یک آپارتمان ۴ ساله ۱۱۸ متری دارای ۲ اتاق خواب در این منطقه، ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

نارمک از دیگر‌ مناطق پرطرفدار شرق تهران است که‌ متقاضیان بسیاری نیز دارد. برای خرید واحدی ۸۰ متری و ۷ ساله با ۲ خواب، لازم است ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان‌ هزینه‌ کنید. همچنین یک آپارتمان نوساز ۹۶‌متری ۲ خوابه، ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

آپارتمانی تک خوابه با متراژ ۸۰ متر و نوساز در مجیدیه، ۳ میلیارد تومان ارزش دارد. واحدی دیگر در این منطقه که ۷۰‌متری و ۱۰ ساله و دارای ۲ خواب است، برای خرید ۲ میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان سرمایه لازم دارد.

در پیروزی نیز واحدی ۵۰‌ متری و ۷ ساله و تک خوابه، ۱ میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

نیرو هوایی نیز از دیگر مناطق در شرق تهران است. یک واحد‌ نوساز ۸۵ متری ۲ خوابه در این منطقه ۴ میلیارد و ۵۰۵ میلیون تومان ارزش دارد. برای خرید آپارتمانی ۲ ساله و ۸۵ متری و ۲ خوابه نیز باید ۳ میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان پرداخت کرد.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

آپارتمان های شرق تهران چند؟