۰ نفر

ترافیک بسیار سنگین در محورهای هراز و فیروزکوه؛

ترافیک در کدام محورها سنگین است؟

۲۶ اسفند ۱۴۰۰، ۲۰:۰۹
کد خبر: 621601
ترافیک در کدام محورها سنگین است؟

سرپرست پلیس راه ناجا گفت: در مسیرهای هراز و فیروزکوه منتهی به استان های شمالی کشور شاهد ترافیک بسیار سنگین بوده و هر قدر به تاریکی هوا نزدیک می شویم بر بار ترافیک افزوده تر می شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ سیاوش محبی گفت: با توجه به اینکه امروز آخرین پنجشنبه سال است و مردم بر حسب سنت دیرینه به دیدار اهل قبور می روند ،شاهد ترافیک سنگین در ورودی و خروجی شهرها و استان های سراسرکشور هستیم.

وی ادامه داد: محورهای شمالی از خروجی های تهران، هراز، چالوس، آزاد راه قزوین و رشت ترافیک پر حجم و سنگینی دارند.

آزاد راه قم- کاشان به طرف قم پر حجم

سرپرست پلیس راه ناجا ادامه داد: بزرگراه حرم تا حرم، بزرگراه امام رضا (ع) و خروجی های استان مرکزی ، آزاد راه قم- کاشان به طرف قم پر حجم گزارش شده است .

سرهنگ محبی گفت: جهت تسهیل در عبور و مرور وسائط نقلیه  و ارتقای ضریب ایمنی محدودیت هایی هم در نظر گرفته شده است و در این راستا تردد کامیون، کامیونت و تریلر در مسیرهای هراز و فیروز کوه محدود شده است.

وی ادامه داد: در صورت افزایش حجم  ترافیک محورهای هراز و چالوس از جنوب به شمال یکطرفه خواهد شد تا تردد درمسیرهای یاد شده روان و کم حجم بشود.

مسافران نوروزی سفر خود را مدیریت کنند

سرپرست راهور ناجا تاکید کرد: به رانندگان توصیه می شود با توجه به ترافیک پر حجم جاده ها در روزهای پایان سال زمان آغاز به سفر خود را مدیریت کنند تا در ترافیک پرحجم جاده ای گرفتار نشوند.

محبی گفت: هموطنان قبل از آعاز سفر اطلاعات جاده‌های کشور را از سامانه ۱۴۱ راهداری و سامانه ۱۲۰ پلیس راهور دریافت کنند و با توجه به وضعیت ترافیک جاده برای سفر برنامه ریزی کنند.

سرپرست راهور ناجا افزود: به رانندگان توصیه می شود با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ،حفظ فاصله اصولی با خودروی جلویی ، پرهیز از سرعت و سبقت غیر مجاز سفری ایمن داشته باشند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.