۰ نفر

گزارش میدانی اقتصاد آنلاین از بازار مسکن؛

آپارتمان های شمال تهران چند؟

۲۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۹:۳۶
کد خبر: 621032
آپارتمان های شمال تهران چند؟

در این گزارش به بررسی قیمت واحدهای آپارتمان شمال تهران خواهیم پرداخت.

اقتصاد آنلاین_ نادیا سیه کار؛ مناطق ۱ و ۲ و ۳ تهران از گران‌ترین مناطق برای خرید‌ واحدهای آپارتمان محسوب می‌شوند و دارای لوکس‌ترین خانه‌ها هستند. این مناطق شامل زعفرانیه، فرشته، الهیه، نیاوران، سعادت آباد و تجریش می‌باشند.

 واحدهای شمال تهران قیمت‌هایی بالا دارند اما این مناطق، طرفداران خاص خود را دارد.

یکی از مناطق‌ معروف شمال تهران، فرشته است که یک واحد آپارتمان ۱۳۰ متری ۸ ساله، ۲۰ میلیارد تومان قیمت گذاشته شده است؛ همچنین واحدی ۱۹۰ متری ۱۰ ساله در زعفرانیه، ۱۷ میلیارد تومان به فروش می‌رسد.

الهیه از دیگر مناطق معروف در منطقه ۱ تهران می‌باشد؛ واحدی ۲۲۰ متری و ۴ساله در این منطقه، ۳۲ میلیارد تومان و یک واحد آپارتمان ۱۹۵ متری و ۱۰ ساله، ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان‌ ارزش‌گذاری شده است. 

همچنین برای یک واحد ۱۶۰‌متری نوساز در سعادت آباد باید ۱۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان پرداخت کرد. 

تجریش نیز از مناطق معروف شمال تهران محسوب می‌شود. در این منطقه یک واحد ۶۰ متری نوساز یک خوابه، ۴میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان قیمت دارد. همچنین می‌توان در قیمت‌های بالاتر، یک واحد ۳۱۰ متری ۶ ساله را  به قیمت ۲۷ میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان مثال زد.

یک واحد ۷ ساله ۹۵ متری در محمودیه نیز به قیمت ۸ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

توجه داشته باشید که این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یادشده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

جدول قیمت مسکن