۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

اجاره خانه در صادقیه چند؟

۱۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۳۱
کد خبر: 619040
اجاره خانه در صادقیه چند؟

صادقیه یکی از محلات پرطرفدار غرب تهران است و به دلیل دسترسی از طریق مترو به کرج، یکی از محلات پرتردد هم به شمار می آید. دسترسی این محله به بازارها و مراکز تجاری غرب تهران یکی دیگر از دلیل اهمیت آن برای بسیاری از مشتریان بازار مسکن است.

اقتصاد آنلاین- پریسا شاکری؛ صادقیه یکی از محلات پر تردد غرب تهران است و به دلیل دسترسی خطوط متروی آن به کرج و حمل و نقل نسبتا ساده به سایر نقاط شهر، مورد توجه بسیاری از مشتریان بازار مسکن است. البته مراکز تجاری و پاساژهای متعددی هم در این منطقه واقع شده که همین مساله هم یکی از دلایل اقبال به این محله است.

هزینه رهن و اجاره در این محله نسبتا بالا است و البته بسیاری از صاحبخانه های این محله ترجیح می دهند که اجاره بالاتری از مستاجران دریافت کنند و مبلغ ودیعه را پایین بیاورند. به همین دلیل است که در این محله با اجاره های بالایی مواجه می شوید که پرداخت آن از عهده هرکسی برنمی آید. حداقل اجاره ماهانه در این محله معمولا حدود ۳ تا ۴ میلیون تومان است اما اجاره ها گاهی به بالای ۱۰ میلیون تومان هم می رسد. 

در ادامه مبلغ رهن و اجاره تعدادی از آپارتمان های محله صادقیه را با استناد به آخرین فایل های آگهی مشاوران املاک را می بینید: 

محله صادقیه