۰ نفر

جاده های ۱۷ استان برفی شد

۱۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۰۸
کد خبر: 617211
جاده های ۱۷ استان برفی شد

مرکز مدیریت راههای کشور از بارش برف و باران در جاده‌های ۱۷ استان کشور خبر داد و اعلام کرد: جاده چالوس و هراز، فیروزکوه و آزادراه های تهران - شمال و قزوین - رشت نیز برفی و بارانی است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، مرکز مدیریت راه‌های کشور اطلاع داد که محور هراز تا اطلاع بعدی مسدود است.

این مرکز درباره وضعیت جوی راههای کشور اعلام‌کرد: در برخی از محورهای استان‌های کردستان، مازندران، البرز، تهران، سمنان و چهارمحال و بختیاری بارش برف  و در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، زنجان، قزوین، قم ، اصفهان، مرکزی، همدان، کرمانشاه، لرستان، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و خراسان شمالی

امروز هم چنین بارش برف و باران در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران-شمال و بارش باران در آزادراه قزوین-رشت آغاز شده است.

سازمان هواشناسی نیز اعلام کرد: بارش باران و برف و وزش باد شدید، رعد و برق و در مناطق مستعد ریزش تگرگ در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال شرق خوزستان، غرب اصفهان، شمال غرب فارس، شمال شرق سمنان، خراسان شمالی و استان های البرز و تهران و مازندران را فرا می‌گیرد.

سازمان راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای از مسافرانی که قصد تردد در محورهای استان‌های فوق را دارند، خواست احتیاط لازم و اقدامات پیشگیرانه هنگام تردد را انجام داده و تجهیزات لازم به همراه داشته باشند.