۰ نفر

هشدار به خریداران مسکن در منطقه ۲۲

۸ اسفند ۱۴۰۰، ۰:۱۱
کد خبر: 615620
هشدار به خریداران مسکن در منطقه ۲۲

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران گفت: شاهد خرید و فروش غیر قانونی واحدهای مسکونی در منطقه ۲۲ هستیم و به خریداران در این خصوص هشدار می دهیم.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، خشایار باقر پور گفت: در چند وقت اخیر شاهد تبلیغات پیش‌فروش پروژه‌های مسکونی منطقه ۲۲، با جعل و سوءاستفاده از عنوان طرح ملی مسکن اقساطی و طرح جامع سرمایه‌گذاری ملکی که توسط اتحادیه در حال اجراست، هستیم که اقدام به اخذ وجه از متقاضیان مسکن کرده اند.

به گفته مدیرعامل اتحادیه تعاونی های عمرانی تهران استفاده از عناوین طرح ملی مسکن اقساطی و طرح جامع سرمایه‌گذاری ملکی به موجب قانون، تخلف بوده و به تمامی خریداران توصیه می‌شود که اقدام به خرید این واحدها بدون تحقیق نکنند.

با توجه به‌ضرورت اجرای کامل قوانین ساماندهی پیش‌فروش مسکن و اخذ تمامی مجوزهای قانونی از ادارات کل راه و شهرسازی و همچنین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تأکید می‌شود که حرکت برمدار قانون و تخطی نکردن از آن ضروری است.

به خریداران و متقاضیان هشدار داده می‌شود که پیش از هرگونه سرمایه‌گذاری ملکی و یا پیش‌خرید، قطعاً از مدارک و مستندات رسمی مطمئن شوند و اقدام به پرداخت وجه کنند.