۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

با وام مسکن در کدام محله های تهران خانه بخریم؟

۳۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۲۶
کد خبر: 612276
با وام مسکن در کدام محله های تهران خانه بخریم؟

اگر دارایی تان حدود نیم میلیارد تومان است می توانید با سقف ۴۵۰ میلیون تومانی وام مسکن زوجین در برخی محله های تهران یک آپارتمان کوچک بخرید.

اقتصاد آنلاین_ آوا فلاح؛ با توجه به بالا رفتن قیمت مسکن شاید فکر کنید که پیدا کردن یک واحد یک میلیارد تومانی در تهران غیر ممکن باشد اما با محدوده قیمت یک میلیارد تومان می توان در بعضی از مناطق پایتخت آپارتمان خریداری کرد البته باید به این موضوع توجه داشت که اکثر این واحدها متراژی زیر 60 متر دارند و نسبتا قدیمی هستند و برای خرید واحدهایی با متراژ بالاتر و نوسازتر باید به آپارتمان های اطراف تهران نگاهی بیاندازید.

در حال حاضر برای خرید یک واحد ۵۴ متری در بریانک تهران باید مبلغ یک میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان بپردازید. به طور میانگین واحدهای این منطقه متری ۲۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به فروش می رسند.

یک واحد ۴۴ متری ۴ سال ساخت در محله هاشمی یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان است.

خرید یک واحد ۵۵ متری در محله استاد معین یک میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان برای شما هزینه دارد. این محله از مناطق قدیمی تهران محسوب می شود که در منطقه ۹ واقع شده است.

برای خرید یک واحد ۵۴ متری در سلسبیل باید یک میلیارد و ۲۸۰ تومان بپردازید. محله سلسبیل تهران  یکی از قدیمی ترین محله ها و به بورس البسه شناخته شده است. این محله در مرکز تهران واقع شده است و به عنوان یکی از محبوب ترین سکونت گاه های مرکز تهران به شمار می رود.

با وام مسکن در کدام محله های تهران خانه بخریم؟