۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

اجاره آپارتمان های کوچک کرج چقدر پول می خواهد؟

۲۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۰۴
کد خبر: 610049
اجاره آپارتمان های کوچک کرج چقدر پول می خواهد؟

برای اجاره یک آپارتمان کوچک در کرج باید حداقل حدود ۵۰ میلیون تومان بودجه برای رهن خانه داشته باشید تا با اجاره های سنگین مواجه نشوید.

اقتصاد آنلاین- آوا فلاح؛ کرج یک شهر کوهپایه‌ای در دامنه رشته کوه‌های البرز و در بلندای ۱۳۰۰ متر بالاتر از سطح دریا قرار دارد. کرج پس از تهران بزرگ‌ترین شهر مهاجرپذیر ایران است و همچنین جمعیت این شهر نسبت به سایر شهرهای بزرگ ایران جوان‌تر است، این شهر در میان کلان‌شهرهای ایران با رشد جمعیت سالانه ۳/۱۴ درصد بالاترین رشد جمعیت را دارد. به نظر می رسد علت رشد بیشتر جمعیت کرج نسبت به تهران بازار مسکن این شهر باشد که وضعیت قیمت ها در آن از پایتخت نسبتا مناسب تر است. 

در بازار مسکن کرج برای اجاره یک آپارتمان کوچک باید حداقل حدود ۵۰ میلیون تومان بودجه برای رهن خانه داشته باشید تا با اجاره های سنگین مواجه نشوید.

به عنوان مثال در حال حاضر یک واحد آپارتمان ۶۸ متری ۱۵ سال ساخت یک خوابه در محله گلشهر شهرستان کرج با ودیعه ۵۰ میلیون تومانی و اجاره بهای یک میلیون و پانصد هزار تومان آگهی شده است. همچنین یک واحد آپارتمان ۶۵ متری در کرج نو ۱۱ سال ساخت ۱۰ میلیون تومان ودیعه و ۴ میلیون تومان به عنوان اجاره بهای ماهیانه نیاز دارد.

در ادامه قیمت اجاره بهای تعدادی از آپارتمان های کوچک کرج با استناد به آخرین فایل های مشاوران املاک این شهر را می بینید: 

اجاره آپارتمان های کوچک کرج چقدر پول می خواهد؟