۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

سوئیت های کرج چه قیمتی دارند؟

۱۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۰۹
کد خبر: 606321
سوئیت های کرج چه قیمتی دارند؟

در کرج تعداد آپارتمان های کوچک و سوئیت تقریبا فراوانی مناسبی دارد و البته بیشتر سوئیت ها و آپارتمان های کوچک در محلات جنوبی شهر واقع شده اند و قیمت غالب این سوئیت ها زیر ۵۰۰ میلیون تومان است.

اقتصاد آنلاین- پریسا شاکری؛ قیمت سوئیت های کرج معمولا زیر ۵۰۰ میلیون تومان تمام می شود. این قیمت ها به ویژه در بازار سوئیت هایی که قدیمی ساز هستند و بنای آنها مربوط به دهه ۸۰ تا ۹۰ است، بیشتر دیده می شود. 

بیشترین سوئیت ها در محلات جنوبی شهر کرج واقع هستند. حصارک، حسن آباد و حیدرآباد بیشترین سوئیت ها و آپارتمان های کوچک را در خود جای داده اند. البته در محله مارلیک که منطقه متوسط نشین کرج است، شمار سوییت ها و آپارتمان های کوچک قابل توجه است. مشاوران املاک کرج می گویند به دلیل اینکه بسیاری از تقاضاهای مسکن بازار کرج مربوط به شهروندان تهرانی است که قدرت خرید در بازار پایتخت را از دست داده اند، ساخت آپارتمان های کوچک در کرج معمولا رایج است. آنها می گویند که آپارتمان های کوچک مشتریان بیشتری دارند و سریعتر به فروش می رسند و این مساله انگیزه ساخت سوئیت و آپارتمان های کوچک را در این شهر تقویت کرده است.

در ادامه قیمت تعدادی از سوییت ها و آپارتمان های کوچک کرج را با استناد به آخرین فایل های فروش مشاوران املاک کرج را می بینید: 

Capture