۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

قیمت آپارتمان در محلات اصیل تهران

۱۱ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۰۰
کد خبر: 605535
قیمت آپارتمان در محلات اصیل تهران

قیمت مسکن در محلات اصیل و تاریخی تهران بسیار متنوع است و قیمت هر مترمربع از خانه‌های این محلات از متری حدود ۲۵ میلیون تومان برای آپارتمان‌های قدیمی جنوب شهر شروع می شود و به آپارتمان‌های متری حدود ۷۰ میلیون تومان در شمال شهر می‌رسد.

اقتصاد آنلاین- پریسا شاکری؛ محلات اصیل تهران محلاتی تاریخی هستند که از قدیم محل سکونت تهرانی های اصیل بوده اند. مشاوران املاک می گویند که این محلات در بازار مسکن همچنان تقاضای زیادی دارند. یوسف آباد از جمله این مناطق هستند که به محله خوش نشین تهران معروف است.

دارآباد یکی دیگر از این محلات است که از قدیم جزو محلات خوش آب و هوای تهران محسوب می شد و قدمت بافت شهری آن به حدود ۲۰۰ سال می رسد و هم اکنون در شمال تهران واقع شده است. گیشا یکی دیگر از مناطق مرکزی و اصیل تهران است که چهره مدرن شهری به خود گرفته است و جز اولین محلات تهران است که مدرن سازی شده است و چهارراه استانبول و جمهوری هم دو محله قدیمی در بافت مرکزی تهران هستند که بافت قدیمی دارند و بیشتر تجاری به شمار می آیند. 

در حال حاضر این محلات در نقاط مختلف شهر واقع شده است و قیمت هر مترمربع آپارتمان در این محلات با یکدیگر بسیار متفاوت است. در ادامه قیمت تعدادی از آپارتمان های این محلات را با استناد به آخرین فایل های فروش مشاوران املاک آورده شده است:

1