۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

قیمت آپارتمان در محله دلالان ارز!

۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۲۳
کد خبر: 602821
قیمت آپارتمان در محله دلالان ارز!

قیمت مسکن نوساز در حوالی بازار ارز تهران بالاتر از میانگین قیمت مسکن تهران است اما آپارتمان‌های قدیمی را می‌توان به قیمت متری حدود ۲۶ تا ۲۷ میلیون تومان هم خرید.

اقتصاد آنلاین- پریسا شاکری؛ محله فردوسی در تهران بیشتر یک محله تجاری است و شاخص این محله معروف، بازار ارز است که بیشتر اوقات در رسانه‌های ایران خبرساز می‌شود. قیمت مسکن نوساز در این محله شلوغ و پر تردد از میانگین قیمت مسکن در تهران که در حال حاضر حدود متری ۳۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان بالاتر است. در این محله قیمت هر متر مربع مسکن نوساز به حدود ۴۰ تا ۴۴ میلیون تومان می‌رسد اما آپارتمان‌های قدیمی‌تری که متعلق به دهه ۷۰ تا ۸۰ است را می‌توان با قیمت هر متر مربع حدود ۲۶ تا ۲۷ میلیون تومان هم خریداری کرد. 

البته باید گفت که در این محله نباید دنبال خانه‌های چندان ارزان‌قیمت باشید زیرا متراژ آپارتمان‌های آن غالبا بزرگ است و ساختمان‌ها نوسازی شده است، بنابراین پیدا کردن خانه‌های ارزان‌قیمت‌تر در این محله دشوار است. غیر از این فروشندگان مسکن در این محله سلیقه‌ای‌تر رفتار می‌کنند و گاهی پیشنهادهای قیمت آنها برای فروش آپارتمان‌شان با هم تفاوت اساسی دارد. 

دسترسی ساده به بازارهای اصلی تهران احتمالا علت این رفتار فروشندگان مسکن در این محله است. در ادامه قیمت تعدادی از آپارتمان‌های این محله را با استناد به آخرین فایل‌های فروش مشاوران املاک می‌بینید: 

Capture