۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

اجاره روزانه خانه‌ های کیش چند؟

۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۲۶
کد خبر: 602344
اجاره روزانه خانه‌ های کیش چند؟

اجاره روزانه خانه‌های کیش ارقام بسیار متنوعی دارد و از روزی حدود ۵۰۰ هزار تومان شروع می‌شود و در مواردی به بالای ۴ میلیون تومان می‌رسد.

اقتصاد آنلاین- پریسا شاکری؛ اجاره روزانه خانه‌های کیش ارقام بسیار متنوعی دارد و سوئیت‌های کوچک با حداقل امکانات را در برمی‌گیرد و به پنت‌هاوس‌های ساحلی با امکانات لوکس می‌رسد.

در حال حاضر اجاره روزانه سوئیت‌های کوچک این منطقه که حداقل امکاناتی مانند تلویزیون، رختخواب و یخچال دارند از روزی حدود ۵۰۰ هزار تومان شروع می‌شود و به پنت‌هاوس‌های ساحلی می‌رسد که امکانات لوکس و به روزی دارند و علاوه بر تخت‌های آفتاب در ساحل و سونا و جکوزی، به سالن‌‎‌های ورزش و حتی کارواش در مجتمع مجهز هستند. اجاره روزانه این خانه‌ها معمولا بین ۳ تا بالای ۴ میلیون تومان آب می‌خورد. 

البته هزینه هر شب هتل در کیش با توجه به امکانات آن به اجاره روزانه خانه در این منطقه نزدیک است اما نکته اینجاست که بسیاری از هتل‌های کیش زودتر رزرو شده‌اند و در حال حاضر تا ۲۰ روز آینده به سختی می‌توانید اتاقی را در هتل‌های کیش رزرو کنید؛ اما واحدهای مسکونی در کیش تقریبا همیشه گزینه‌هایی برای اجاره فوری دارند. 

در ادامه مبلغ اجاره روزانه واحدهای مسکونی کیش را با استناد به آخرین فایل‌های اجاره مشاوران املاک جزیره را می‌بینید: 

WhatsApp Image 2022-01-22 at 12.44.29