۰ نفر

برخی پروازهای فرودگاه مهرآباد لغو شد

۱۵ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۴۶
کد خبر: 596663
برخی پروازهای فرودگاه مهرآباد لغو شد

در پی بارش برف و باران شدید در شمال غرب وجنوب کشور، چندین پرواز از مبدا فرودگاه مهرآباد از صبح امروز (چهارشنبه، ۱۵ دی‌ماه) به دلیل بدی آب و هوای مقصد لغو شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  ایرنا، شروع بارش‌ها و کولاک برف در استان‌های حاشیه زاگرس و شمال غرب کشور باعث ابطال چندین پرواز از مبدا فرودگاه مهرآباد از صبح امروز شد.

بر اساس این گزارش، تاکنون پرواز شماره ۶۲۰ شرکت هواپیمایی آسمان به مقصد کرمانشاه با ساعت ۹ و ۳۵ دقیقه به دلیل بدی هوای مقصد باطل شد.

همچنین پرواز شماره ۷۴۳۶ شرکت هواپیمایی فلای پرشیا به مقصد ماهشهر نیز ساعت هفت و پنج دقیقه به دلیل بدی هوای مقصد باطل شده است

صبح امروز همچنین پرواز ۲۶۰ از تهران به مقصد مشهد مقدس به علت بدی هوای فرودگاه مقصد باطل شد. همچنین پرواز ۳۴۶۵ هواپیمایی ایران ایر به مقصد خرم آباد با زمان برنامه‌ای هفت و ۲۰ دقیقه به دلیل  بدی هوای مقصد باطل شد.

برپایه این گزارش، مسافران پروازها به مقصد شهرهایی که شرایط آب وهوایی نامناسب جوی دارند قبل از خروج از منزل می‌توانند با اطلاعات پرواز به شماره  ۰۲۱۶۱۰۲۱  و ۱۹۹ به‌منظور اطلاع از  آخرین وضعیت پرواز تماس بگیرند.

از صبح امروز در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی و ارتفاعات و دامنه‌های استان‌های زنجان، همدان، مرکزی، لرستان، کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، یزد، قزوین، البرز، تهران، سمنان، غرب اصفهان و شمال کرمان شاهد بارش برف و باران هستیم.