۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

قیمت آپارتمان با چشم‌انداز برج میلاد !

۸ دی ۱۴۰۰، ۱۴:۴۸
کد خبر: 594432
قیمت آپارتمان با چشم‌انداز برج میلاد !

در آگهی‌های مشاوران املاک تهران با مواردی مواجه می‌شوید که «ویوی ابدی برج میلاد» را به عنوان یکی از آپشن‎ها و امتیازات ملک مسکونی‌شان درج کرده‌اند.

«ویوی ابدی برج میلاد» اصطلاحی است که در برخی آگهی‌های مشاوران املاک تهران دیده می‌شود و منظور آنها این است که ملک مسکونی آنها به برج میلاد چشم‌انداز دارد. جالب اینجاست که این چشم‌انداز به برج میلاد حتی درباره آپارتمان‌هایی که مسافت زیادی با برج میلاد دارند، دیده می‌شود. در جنوب غرب تهران در آگهی‌های محله جیحون و در شرق تهران در محله مجیدآباد هم این دست آگهی‌ها دیده می‌شود.

قیمت این خانه‌ها معمولا مشابه قیمت سایر خانه‌های همان محله است و مشاوران املاک تهران می‌گویند که مالکان بابت این آپشن! مبلغی به قیمت ملک خود اضافه نکرده‌اند و فقط در حکم تبلیغ برای فروش ساختمان مسکونی است. آنها می‌گویند بافت فشرده و متراکم تهران که چشم‌اندازهای شهر را از بین برده، باعث شده است که ویو یا چشم‌انداز برای ساختمان‌های شهر تبدیل به یک گزینه تبلیغاتی شود. در ادامه قیمت تعدادی از آپارتمان‌های تهران را که چشم‌انداز برج میلاد دارند، آورده شده است. این قیمت‌ها بر مبنای آخرین فایل‌های فروش مشاوران املاک است:

قیمت مسکن دریاچه چیتگر