۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

یک آپارتمان کوچک در میدان ولیعصر چند؟

۲۹ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۰۱
کد خبر: 591603
یک آپارتمان کوچک در میدان ولیعصر چند؟

قیمت‌های پیشنهادی برای آپارتمان‌های میدان ولیعصر تفاوت زیادی با یکدیگر دارد. مشاوران املاک می‌گویند فروشندگانی که با رکود طولانی بازار مواجه شده‌اند و پول لازم دارند قیمت‌های پیشنهادی خود را اندکی پایین‌تر آورده‌اند.

اقتصاد آنلاین - پریسا شاکری؛ قیمت‌های پیشنهادی برای آپارتمان‌های فروشی در میدان ولیعصر گاهی تفاوت قیمت زیادی با یکدیگر دارد. به عنوان مثال واحدهایی که تقریبا از نظر سال ساخت و ویژگی‌های بنا با یکدیگر مشابه هستند گاهی با اختلاف قیمت ۷ تا ۸ میلیون تومان در هر مترمربع عرضه می‌شود.

مشاوران املاک محله ولیعصر می‌گویند ؛ مالکان فایل‌های فروشی که مدت طولانی‌تری برای فروش خانه خود انتظار کشیده‌اند، قیمت را اندکی کاهش داده‌اند و فایل‌های جدیدتر معمولا با قیمت‌های بالاتر عرضه می‌شود و علت اختلاف قیمت فایل‌های فروش در این منطقه این نکته است.

در حال حاضر قیمت هر مترمربع واحد نوساز در میدان ولیعصر به حدود ۴۸ تا ۵۰ میلیون تومان می‌رسد و قیمت هر مترمربع واحدهای قدیمی‌تر بین ۲۷ تا ۴۱ میلیون تومان است. واحدهای قدیمی‌تر معمولا قدمت‌شان به حدود ۳۰ سال و بیشتر می‌رسد.

مشاوران املاک منطقه می‌گویند که در میدان ولیعصر واحدهای کوچک متراژ زیر ۱۰۰ مت، فراوانی نسبتا بالایی دارد و افراد با بودجه کمتر احتمالا می‌توانند با جستجوی بیشتر گزینه‌هایی برای سکونت در محله میدان ولیعصر پیدا کنند.

در ادامه قیمت تعدادی از آخرین فایل‌های عرضه شده برای فروش در این محله را با استناد به گزینه‌های مشاوران املاک می‌بینید:

قیمت مسکن در تهران