۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

قیمت آپارتمان های نقلی صادقیه (آذر ۱۴۰۰)

۲۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۶:۲۹
کد خبر: 589895
قیمت آپارتمان های نقلی صادقیه (آذر ۱۴۰۰)

صادقیه یکی از مناطق پرطرفدار غرب تهران است که بهای هر مترمربع آپارتمان در این منطقه حداکثر حدود ۴۶ تا ۴۷ میلیون تومان است اما در این منطقه آپارتمان‌های قدیمی‌تر را می‌توان با قیمتی نزدیک به میانگین قیمت مسکن شهر تهران خریداری کرد.

اقتصاد آنلاین - پریسا شاکری؛ صادقیه یکی از مناطق پرطرفدار غرب تهران است که به واسطه دسترسی ساده به مراکز خرید و حمل و نقل عمومی متقاضیان فراوانی برای سکونت در این منطقه دارد. قیمت هر مترمربع مسکن نوساز در این منطقه حداکثر بین ۴۶ تا ۴۷ میلیون تومان است و بهای هر مترمربع آپارتمان‌های قدیمی‌تر گاهی به ۳۱ تا ۳۲ میلیون تومان هم می‌رسد که این قیمت نزدیک به بهای میانگین هر مترمربع مسکن تهران در آبان ماه امسال است.

البته قیمت مسکن در خیابان‌های فرعی صادقیه تفاوت دارد. به طوری که بهای مسکن در مرکز محله یعنی حوالی میدان صادقیه یا آریاشهر بیشترین قیمت را دارد. مشاوران املاک منطقه می‌گویند که در این نقطه آپارتمان‌های با قدمت بالا کمتر وجود دارد و بیشتر واحدها مربوط به اواسط دهه ۸۰ به بعد است. در ادامه قیمت تعدادی از آپارتمان‌های محله صادقیه را با استناد به آخرین فایل‌های فروش مشاوران املاک صادقیه را می‌بینید:

قیمت مسکن