۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

قیمت مسکن در رشت ( محبوب‌ترین محلات)

۱۷ آذر ۱۴۰۰، ۱۵:۵۴
کد خبر: 588118
قیمت مسکن در رشت ( محبوب‌ترین محلات)

قیمت هر مترمربع آپارتمان نوساز در محله‌های محبوب رشت حداکثر حدود ۳۶ میلیون تومان است و بهای هر مترمربع آپارتمان‌های قدیمی‌تر به حدود ۱۰ تا ۱۱ میلیون تومان هم می‌رسد.

اقتصاد آنلاین - پریسا شاکری؛ گلسار، منظریه، رشتیان، معلم از جمله محله‌های محبوب و شناخته شده رشت هستند و تعداد متقاضیان خرید مسکن در این محلات نسبتا بیشتر از سایر محلات مشابه از نظر سطح قیمت‌هاست.

در این محلات حداکثر قیمت هر مترمربع آپارتمان نوساز به حدود ۳۶ میلیون تومان می‌رسد اما آپارتمان‌های قدیمی‌تر را می‌توان با قیمت کمتر خریداری کرد. به طوری که قیمت هر مترمربع آپارتمان ساخت سال ۸۰ در محله رشتیان حدود ۱۰ تا ۱۱ میلیون تومان است. بنابراین در محله‌های محبوب رشت امکان خرید خانه با کمتر از یک میلیارد تومان وجود دارد. مشروط به اینکه بخواهید آپارتمان قدیمی و با متراژ کوچک تا متوسط بخرید.

هرچند که مشاوران املاک رشت می‌گویند که ساخت آپارتمان‌های بسیار کوچک و ریزقواره در این شهر شمالی چندان مرسوم نیست و مردم بیشتر آپارتمان‌های نسبتا بزرگ متراژ خریداری می‌کنند اما اگر کمی جستجو کنید آپارتمان‌های با متراژ کم هم در بازار این محلات پیدا می‌کنید.

در ادامه قیمت تعدادی از آپارتمان‌های محلات محبوب رشت را با استناد به آخرین فایل‌های بنگاه‌داران املاک این محلات را می‌بینید:

قیمت مسکن در رشت