۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

خانه در جردن چند؟ +جدول

۲ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۵۲
کد خبر: 583555
خانه در جردن چند؟ +جدول

برای آنکه در جردن صاحب خانه شوید باید بیشتر از سه میلیارد تومان پول داشته باشید. در حال حاضر قیمت آپارتمان‌های کوچک و قدیمی و حتی زیر همکف محله جردن بیشتر از سه میلیارد تومان قیمت دارد.

اقتصادآنلاین - پریسا شاکری؛ جردن یکی از محلات پرطرفدار شمال تهران است که نسبت به سایر مناطق شمالی شهر دسترسی ساده‌تری به مرکز پایتخت دارد. در این محله قیمت هر مترمربع آپارتمان نوساز به بالای ۷۰ میلیون تومان می‌رسد و قیمت آپارتمان‌های قدیمی که سال ساخت آن به قبل از دهه ۷۰ برمی‌گردد حداقل ۵۰ میلیون تومان برای هر مترمربع است.

مشاوران املاک این منطقه می‌گویند گزینه‌های ارزان قیمت مانند آپارتمان‌های ساخت ماقبل سال ۷۰ یا واحدهای زیر همکف در این محله به ندرت پیدا می‌شود. بنابراین برای گزینه‌های سه تا چهار میلیارد تومانی در جردن محدودیت وجود دارد و فایل‌های زیادی در دسترس نیست.

البته مشاوران املاک تاکید می‌کنند که معاملات خانه‌های بزرگ منطقه هم در رکود کم سابقه به سر می‌برد و اگر در این محله زندگی می‌کنید و آپارتمان نسبتا بزرگ متراژی دارید برای فروش آن ناچار هستید زمان زیادی صبر کنید.

در ادامه قیمت تعدادی از واحدهای نسبتا ارزان‌قیمت‌تر محله جردن را با استناد به آخرین فایل‌های عرضه شده به مشاوران املاک منطقه می‌بینید:

قیمت مسکن در تهران