۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

قیمت آپارتمان در شمال شهر کرج + جدول

۲۹ آبان ۱۴۰۰، ۱۶:۲۷
کد خبر: 582577
قیمت آپارتمان در شمال شهر کرج + جدول

مهرشهر، فردیس و عظیمیه سه محله شمالی شهر کرج هستند که تقاضای نسبتا قابل توجهی برای خرید ملک را به خود جلب کرده‌اند و البته گاهی شکاف قابل توجهی در قیمت مسکن این محلات دیده می‌شود.

اقتصادآنلاین - پریسا شاکری؛  در سه محله شمالی کرج یعنی مهرشهر، عظیمیه و فردیس تقاضای نسبتا قابل توجهی برای خرید ملک وجود دارد. البته جالب است که بدانید گاهی بین املاک این منطقه شکاف قیمتی قابل توجهی احساس می‌شود. به عنوان مثال در منطقه مهرشهر کرج آپارتمان‌های لوکسی وجود دارد که با مصالح ساختمانی برندهای خارجی ساخته شده و از امکاناتی مانند استخر، سونا و سالن اجتماعات، سینمای شخصی و شهر بازی کودکان و ... برخوردار هستند که قیمت هر مترمربع این املاک گاهی تا ۶۰ میلیون تومان می‌رسد و در مقابل در همین محله یعنی مهرشهر آپارتمان‌هایی وجود دارد که قیمت هر مترمربع آنها به ۱۲ تا ۱۳ میلیون تومان می‌رسد.

آپارتمان‌های ارزان‌تر منطقه مهرشهر معمولا در فاز چهار قرار دارد. در سایر محلات مانند عظیمیه و فردیس هم این وضعیت شکاف قیمتی دیده می‌شود. البته محله فردیس به نسبت دو محله دیگر ارزان‌تر به حساب می‌آید و آپارتمان‌هایی که قیمت آنها به زیر یک میلیارد تومان می‌رسد، در این محله فراوانی بیشتری دارد.

در ادامه قیمت تعدادی از املاک آگهی شده در آژانس‌های املاک این محلات را می‌بینید:

قیمت مسکن