۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

قیمت سوئیت‌ های تهران چند؟ +جدول

۲۶ آبان ۱۴۰۰، ۱۳:۲۵
کد خبر: 581688
قیمت سوئیت‌ های تهران چند؟ +جدول

سوئیت‌های تهران بیشتر در منطقه ۱۰ ساخته شده‌اند. این منطقه بنا به اعلام شهرداری دارای بیشترین خانه‌های ریزقواره است. با این حال آپارتمان‌های ریزقواره در سراسر تهران و حتی مناطق شمالی شهر نیز موجود است.

اقتصادآنلاین - پریسا شاکری؛ سوئیت‌های تهران به دلیل قدرت خرید پایین مشتریان، متقاضیان فراوانی دارد و به سرعت خرید و فروش می‌شود. در حال حاضر قیمت سوئیت‌های پایتخت بنا به منطقه جغرافیایی که در آن واقع شده است، قیمت‌های متفاوتی دارد و قیمت آنها معمولا از حدود نیم میلیارد تومان شروع می‌شود.

البته مشاوران املاک تاکید دارند که خانه‌های ریزقواره پایتخت به دلیل تقاضای بالا کمی گران‌تر فروخته می‌شوند! آنها توضیح می‌دهند که قیمت هر مترمربع آپارتمان‌های ریزقواره معمولا از میانگین قیمت منطقه بالاتر است. برای پیدا کردن بیشترین خانه‌های ریزقواره می‌توانید به منطقه ۱۰ تهران و محله جیحون سر بزنید. مشاوران املاک می‌گویند که این محله بیشترین خانه‌های ریزقواره را برای فروش عرضه می‌کنند و در اینجا حتی آپارتمان‌های زیر ۲۵ تا ۳۵متری هم موجود است.

آنها همچنین توضیح می‌دهند که در حال حاضر سوئیت زیر نیم میلیارد تومان در تهران وجود ندارد اما با این بودجه می‌توانید در حومه پایتخت آپارتمان‌هایی با این میزان بودجه پیدا کنید.

در ادامه تعدادی از آخرین فایل‌های فروش سوئیت را از آگهی‌های مشاوران املاک می‌بینید:

قیمت مسکن در تهران