۰ نفر

بخشنامه جدید برای مسکن فرهنگیان

۱۰ آبان ۱۴۰۰، ۱۸:۲۵
کد خبر: 576766
بخشنامه جدید برای مسکن فرهنگیان

دستورالعمل اجرایی بسته تحولی مسکن سال۱۴۰۰ فرهنگیان به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، دستورالعمل اجرایی بسته تحولی مسکن «سال 1400» فرهنگیان ابلاغ شد. این دستورالعمل دارای 7 بند است که در ادامه به آن اشاره شده است.

  1. تقویت و استمرار کارگروه مسکن استانی بر اساس ماده 5 تفاهم‌نامه با ترکیب اعضاء درون و برون سازمانی به منظور تحقق اهداف کمی تفاهم‌نامه.
  2. شناسایی ظرفیت‌های خالی و تکمیل نشده طرح اقدام ملی در تمام شهرستان‌های استان به استناد نامه مورخ 16 شهریور 1400 معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه، مسکن و شهرسازی.
  3. معرفی متقاضیان واجد شرایط به اداره کل راه و شهرسازی استان و شرکت عمران شهر جدید برای اختصاص واحدهای جذب نشده پروژه‌های اقدام ملی.
  4. استفاده از ظرفیت شوراهای آموزش و پرورش استان و حمایت استاندار برای ساماندهی وضعیت مسکن فرهنگیان.
  5. تعامل با بنیاد مسکن استان برای برخورداری فرهنگیان ساکن شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت از برنامه‌های حمایتی تأمین مسکن اقشار مختلف جامعه و تسهیلات این بخش.
  6. توجه به اولویت گروه‌های هدف (زنان سرپرست خانوار، زوجین فرهنگی، کارکنان بالای 20 سال سابقه خدمت و بازنشستگان) جهت بهره‌مندی از مزایا و تسهیلات طرح اقدام ملی و تفاهم‌نامه.
  7. هماهنگی با اداره کل راه و شهرسازی استان، شرکت عمران شهرهای جدید و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جهت بازدید متقاضیان از نحوه پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مسکونی.