۰ نفر

بانک اطلاعات ساختمان‌ های در حال ساخت تهران

۲۴ مرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۱۸
کد خبر: 553815
بانک اطلاعات ساختمان‌ های در حال ساخت تهران

امروزه اهمیت بانک‌های اطلاعات ساختمانی با توجه به بازده قابل توجه آن‌ها به‌منظور رشد و افزایش فروش محصولات در بازار ساخت و ساز بر هیچ‌کس پوشیده نیست. این ادعا با توجه به همه‌گیری جهانی بیماری کرونا نیز قابل اثبات می‌باشد. چراکه عدم حضوری شدن بسیاری از فروشگاه در دوران همه‌گیری، صدمات مالی زیادی را به عرضه‌کنندگان بازار ساختمان تحمیل نموده است.

 در حالی که اهالی بهره گیرنده از خدمات بانک‌های اطلاعات ساختمان‌های در حال ساخت در تهران و شهرستان‌ها از این ضرر مصون بوده و همچنان تا به امروز به کسب و کار خود پرداخته و حتی شاهد رونق بیشتر در فروش نیز می‌باشند؛ بنابراین با توجه به همین نقش حیاتی بانک‌های اطلاعات ساختمان در این نوشتار به بررسی بیشتر خدمات و ویژگی‌های این بسترهای بازاریابی هدفمند و معتبر همچون پرشین سازه می‌پردازیم. پس با ما همراه باشید.

1

تاریخچه بانک اطلاعات ساختمان

به‌طور کلی می‌توان ادعا نمود که استفاده از اطلاعات ساختمان‌های در حال ساخت چند سالی است که یکی از مهم‌ترین فاکتورها در زمینه‌ی بازاریابی و فروش در صنعت ساختمان می‌باشد. درواقع بیش از 15 سال است که بانک‌های اطلاعاتی ساختمان در کشورمان در زمینه صادرات و واردات، تولید و فروش و اجرای خدمات ساختمانی و مصالح مورد نیاز ساختمان فعال می‌باشند؛ اما در اوایل ظهور بانک‌های اطلاعات ساختمان به‌صورت محدود اطلاعات پروژه‌ها توسط یک سری شرکت‌هایی که در زمینه‌ی جمع‌آوری این نوع اطلاعات فعالیت داشتند، جمع‌آوری می‌گردید و به‌صورت فایل‌های اکسلی به فروش می‌رسید. ولی لازم است بدایند که این اطلاعات در اوایل کار خود بسیار ناقص و ناکارآمد بودند، زیرا به‌صورت دستی جمع‌آوری می‌شدند و اغلب اشتباه و نادرست بودن اطلاعات از کیفیت بانک‌های اطلاعاتی و علاقه عموم به استفاده از آن‌ها می‌کاست؛ اما خیلی زود با ظهوری فناوری‌های دیجیتال و آشنایی با روش‌های نوین کاوش و تحلیل داده این بانک‌های اطلاعاتی تغییر یافته و ظاهری منظم‌تر، دقیق‌تر و به‌روزتر به خود گرفتند؛ بنابراین امروزه ما شاهد نسل جدید از بانک‌های اطلاعاتی دقیق و کارا در جهان و کشور خود هستیم که کمک بزرگی در راستای بازاریابی هدفمند کسب و کارهای کوچک و بزرگ است.

بانک اطلاعات ساختمان‌های در حال ساخت چیست و چه اهمیتی دارد؟

یک بانک اطلاعات ساختمان پایگاه داده کاملی از اطلاعات پروژه‌ های در حال ساخت تهران می‌باشد که به‌منظور گردآوری این اطلاعات بااهمیت، متخصصین امر به‌صورت ماهیانه با مراجعه حضوری سر پروژه‌ها، مرحله پروژه را بروز رسانی نموده و این اطلاعات را آماده استفاده مشاغل مرتبط با ساختمان‌سازی می‌کنند. درنتیجه شما می‌توانید با یک هزینه اشتراک ماهیانه بدون هیچ دردسری به بازار هدف خود دسترسی داشته باشید و تمرکز خود را روی مذاکره و فروش مستقیم و هدفمند کالاهای خود بگذارید. در این میان لازم به ذکر است که اهمیت استفاده از چنین پایگاه‌های داده زمانی به‌خوبی خود را نشان می‌دهد که شاهد بازارهای هدف خود به‌صورت مرتب و دسته بندی شده در پورتال خود بوده که به‌صورت روزانه بروز می‌شود. همچنین این پکیج‌های اطلاعاتی، لیست شماره تماس تمامی سازندگان و کارفرمایان پروژه‌های ساختمانی که در این حوزه فعالیت می‌نمایند را ارائه می‌کند، به‌طوری که می‌توان از طریق این اطلاعات مهم نیز اقدام به بازاریابی نمود. درواقع چه از بانک اطلاعات استفاده کنید یا نه در نهایت بازار هدف شما همین پروژه‌های در حال ساخت بوده و باید روی مذاکره با سازندگان ساختمانی تمرکز کنید؛ بنابراین یک بانک اطلاعات ساختمان معتبر می‌تواند به بهترین شکل این نیاز را برآورده نموده و عملیات بازاریابی شما را حرفه‌ای‌تر کند.

2

بانک اطلاعات ساختمان پرشین سازه

بانک اطلاعات ساختمان‌های در حال ساخت پرشین سازه، بازار هدف بسیاری از شرکت‌های فعال ساختمانی را قابل‌دسترس نموده و با استفاده از اطلاعات به‌روز و کامل در زمینه پروژه‌های در حال ساخت تهران و حومه، کاهش قابل توجه هزینه‌های مادی و صرفه‌جویی در زمان و فروش شرکت‌ها و عرضه‌کنندگان خدمات گیرنده از پرشین سازه را به همراه دارد. پرشین سازه معتبرترین و جامع‌ترین بانک اطلاعات ساختمان‌های کشور است که مجهز به اطلاعاتی از قبیل آدرس ساختمان‌های نیمه‌کاره روی نقشه، آدرس دقیق پروژه‌های تهران بر روی نقشه گوگل، اطلاعات کامل پروژه‌های در حال ساخت ازجمله نام و شماره تماس کارفرما، آدرس، کروکی، تعداد طبقات و واحد تصویر و مرحله‌ای از ساخت و ساز که در پروژه در آن قرار دارد، می‌باشد. همچنین از دیگر خدمات این بانک اطلاعات ساختمان ارائه‌ی راهکارهای بازاریابی در این صنعت به‌منظور افزایش بازدهی فروشگاه‌های فعال در حوزه ساختمان و همچنین ارائه به‌روزترین راه‌کارها و مقالات بازاریابی و فروش به مشترکین این شرکت است. همچنین به شما اهالی بازار ساخت و ساز مژده می‌دهیم که با استفاده از سایت نیازمندی‌های سازه افزار که ازجمله زیرمجموعه‌های پرشین سازه می‌باشد، می‌توانید به گستره وسیعی از آگهی‌های عرضه‌کنندگان محصولات ساختمانی دست پیدا کرده و با مقایسه قیمت و کیفیت کالای مدنظر خود، بهترین عرضه کننده را شناسایی و خرید خود را انجام دهید. از طرفی فروشگاه‌های مختلف این صنعت نیز می‌توانند با ثبت رایگان آگهی خود، به جامعه سازه افزار پیوسته و مشتریان بالقوه خود را به‌طور بهینه‌تری بیابند. به‌عنوان مثال یک عرضه‌کنندگان انواع میلگردهای ساختمانی با ثبت رایگان آگهی و ارائه قیمت میلگرد پرشین سازه خود را به بوته مقایسه با سایر رقبا می‌برد تا ارزش واقعی محصولات خود را به‌درستی نشان داده و مشتریان خاص خود را جلب نماید.