۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

گران ترین خانه های نقلی تهران

۱۱ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۳۶
کد خبر: 550201
گران ترین خانه های نقلی تهران

قیمت مسکن در محله سعادت آباد از متری 50میلیون تومان شروع شده و به بیش از 100میلیون تومان در هر متر مربع هم می‌رسد.

اقتصاد آنلاین – سیده زهرا محمودی؛ سعادت آباد یک محله در شمال غرب تهران است و در منطقه2 شهرداری قرار دارد؛ این محله از گران‌ترین محله‌های پایتخت محسوب شده و واحدهای آن قیمت‌های بسیار بالایی دارد؛ به طوری که حتی ارزان‌ترین خانه‌هایش از متوسط قیمت مسکن در تهران گران‌تر است.

یک کارشناس مشاور املاک در این محله در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادآنلاین در رابطه با قیمت مسکن در این محله اظهار داشت: قیمت مسکن در سعادت آباد حداقل از متری 50میلیون تومان شروع می‌شود.

البته واحدهای ارزان‌تر با قیمت 40 یا 45میلیون تومان هم وجود دارد؛ اما این واحدها مربوط به خانه‌هایی در بالای سعادت آباد و برخی از برج‌ها است که سند ندارد و اگر بخواهید یک واحد ارزنده و سنددار که امکانات معقولی هم داشته باشد، خریداری کنید باید حداقل 50 تا 60میلیون تومان در هر متر مربع هزینه بپردازید که این رقم برای برج‌های لوکس به 100میلیون تومان و بیشتر هم خواهد رسید.

به گفته وی، طاهرخانی یکی از مناطقی است که می‌توان واحدهای ارزان قیمتی در آن پیدا کرد و امکان خرید مسکن با 50میلیون تومان در هر متر مربع وجود دارد؛ البته واحدهای نوساز این منطقه هم از متری 55 تا 60میلیون تومان شروع می‌شود.

وی در پایان اظهار داشت: قیمت مسکن در سعادت آباد تغییر آنچنانی نداشته؛ اما کاهش قیمت دور از انتظار بوده و از آنجا که قیمت مسکن هیچ گاه کاهش نداشته، اکنون هم چشم‌انداز روشنی در این خصوص وجود ندارد.