۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

تهرانپارس؛ محله‌ای که هنوز خانه یک میلیاردی دارد

۹ مرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۴۹
کد خبر: 549584
تهرانپارس؛ محله‌ای که هنوز خانه یک میلیاردی دارد

یک مشاور املاک در تهرانپارس گفت: در این محله امکان خرید واحدی یک میلیارد و 200هزار تومانی هم وجود دارد؛ اما نباید توقع امکانات زیاد از آن داشت.

اقتصاد آنلاین – سیده زهرا محمودی؛ تهرانپارس یک محله در شرق تهران است که واحدهای آن قیمت‌های متنوعی دارد و می‌توان واحدهای بسیار گران و یا ارزان قیمت در این محله دید؛ این محله مانند محله‌های غربی نیست و در همه متراژها می‌توان به راحتی واحدی مناسب، در آن پیدا کرد.

یک کارشناس مشاور املاک در تهران‌پارس، در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادآنلاین درباره قیمت مسکن در این محله گفت: قیمت مسکن در تهرانپارس از متری 20میلیون تومان شروع می‌شود و بسته به مکان ملک متغیر خواهد بود و ممکن است تا متری 50میلیون تومان و حتی کمی بیشتر هم برسد؛ اما کوچه و خیابان در تعیین این رقم بسیار مهم است.

وی در پاسخ به این سوال که ارزان‌ترین خانه‌های تهرانپارس کجاست و آیا با یک میلیارد می‌توان خانه‌ای در این محله خرید یا خیر پاسخ داد: خانه‌های فول امکانات تقریبا از متری یک میلیارد و 700میلیون تومان به بالا شروع می‌شود؛ اما اگر خانه‌ای با قیمت پایین‌تر بخواهید، می‌توانید خانه‌های یک میلیارد و یک میلیارد و 100میلیون تومانی هم در این محله پیدا کنید؛ اما دیگر واحد امکانات کامل را دارا نخواهد بود؛ همچنین در تهرانپارس خانه زیر یک میلیاردی دیگر ندارد.

بلوار پروین از مناطقی است که امکان خرید خانه با قیمت یک میلیارد و 500میلیون تومان در آن وجود دارد؛ ممکن است حتی با بودجه یک میلیارد و 500میلیون تومانی بتوانید یک خانه فول امکانات در این منطقه معامله کنید.

البته توجه داشته باشید؛ خانه‌های تهرانپارس غربی گرانتر بوده و برای خرید خانه با قیمت پایین، در تهرانپارس شرقی گزینه‌های بیشتری خواهید داشت.