۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

ارزان‌ترین خانه‌های محله پیروزی کجاست؟

۲ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۴۹
کد خبر: 547677
ارزان‌ترین خانه‌های محله پیروزی کجاست؟

خانه‌های محله پیروزی تقرییا از متری 22 الی 23میلیون تومان قیمت‌گذاری شده و این رقم تا متری 40میلیون تومان هم می‌رسد.

اقتصاد آنلاین – سیده زهرا محمودی؛ پیروزی، یک محله در شرق تهران و منطقه13 شهرداری محسوب می‌شود؛ قیمت مسکن در این منطقه بسته به محل دقیق ملک متفاوت خواهد بود؛ اما واحدهای زیادی در این محله با قیمتی پایین‌تر از متوسط قیمت مسکن در تهران معامله می‌شود.

یک کارشناس مشاور املاک که در محله پیروزی فعالیت دارد، در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین در خصوص قیمت مسکن در این محله گفت: واحدهای پیروزی تنوع قیمتی بالایی دارد و قیمت آپارتمان در هر خیابان متفاوت خواهد بود؛ اما به طور کل قیمت مسکن در این محله از متری 22 الی 23میلیون تومان شروع شده و به متری 40میلیون تومان نیز می‌رسد.

وی در پاسخ به این پرسش خبرنگار اقتصادآنلاین که ارزان‌ترین خیابان‌های پیروزی برای خرید مسکن کجاست، اظهار داشت: میدان بروجردی، خیابان صفا، چهارفصل و... از ارزان‌ترین خیابان‌های پیروزی برای خرید مسکن به حساب می‌آید؛ برای مثال خانه‌های نوساز در بروجردی و صفا تقریبا از متری 25میلیون تومان و در چهارفصل نیز تقریبا از متری 30میلیون تومان قیمت‌گذاشته می‌شود. به تبع قیمت واحدهای قدیمی پایین‌تر هم خواهد بود.

این کارشناس مشاور املاک در رابطه با قیمت مسکن در حال حاضر و پیش‌ بینی خود از آینده قیمت مسکن توضیح داد: قیمت مسکن کمی روند افزایشی به خود گرفته و باتوجه به وضعیت مصالح ساختمانی به نظر می‌رسد که این افزایش قیمت ادامه‌دار باشد.