۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

یک خانه نقلی در تهران چند؟

۲۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۶:۰۵
کد خبر: 546231
یک خانه نقلی در تهران چند؟

در گزارش پیش رو به بررسی قیمت برخی از واحدهای نقلی که طی چند روز اخیر در آژانس‌های املاک شهر تهران به فروش گذاشته شده است، خواهیم پرداخت.

 اقتصاد آنلاینسیده زهرا محمودی؛ باتوجه به افزایش قیمت مسکن در سال‌های اخیر دیگر بسیاری از افراد به دلیل هزینه بالایی که برای خرید واحد بزرگ مورد نیاز است، تمایلی به خرید خانه‌های گران ندارند و واحدهای کوچک و نقلی را ترجیح می‌دهند. قیمت خانه‌های کوچک نیز باتوجه به اینکه کجای تهران قرار گرفته متفاوت خواهد بود؛ اما آگهی‌های موجود در پلتفرم‌های آنلاین حاکی از آن است که تعداد زیادی از این واحدها در منطقه10تهران به فروش گذاشته می‌شود. در ادامه به بررسی قیمت برخی از واحدهای نقلی که طی چند روز اخیر در آژانس‌های املاک تهران به فروش گذاشته شده است، خواهیم پرداخت.

یک خانه نقلی در شهر تهران چند

لازم به ذکر است واحدهای ذکر شده تنها نمونه‌ای از فایل‌هایی است که در آژانس‌های املاک تهران به فروش گذاشته شده و به طور مطلق قیمت مسکن در این محله‌ها را عنوان نمی‌کند؛ قیمت مسکن در هر محله باتوجه به عوامل مختلف متفاوت بوده و اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در ارقامی که در ادامه می‌آید، ندارد.

یک واحد آپارتمان 45متری و 17ساله در بلوار فردوس متری 34میلیون تومان به فروش گذاشته شد؛ برای خرید واحدی 48متری و 13ساله در پیروزی 22میلیون تومان سرمایه به ازای هر متر مربع مورد نیاز است.

آپارتمانی 51متری و 4ساله در آذربایجان با قیمت 21میلیون تومان در ازای هر متر مربع به فروش خواهد رسید؛ همچنین برای خرید یک دستگاه آپارتمان 47متری و 18ساله در تهرانپارس باید برای هر متر مربع، 32میلیون تومان هزینه پرداخت کنید.

یک دستگاه آپارتمان 43متری و 15ساله در پونک متری 30میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و برای خرید واحدی 44متری و 6سال ساخت در جیحون به 24میلیون تومان هزینه در ازای هر متر مربع نیاز خواهید داشت.

قیمت مسکن جهت خرید خانه‌ای 40متری و 21ساله در جمالزاده متری 26میلیون تومان خواهد بود. واحدی 51متری و 11ساله در نارمک نیز متری 33میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.