۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

خانه‌های بالای ۱۰۰متر قلب تهران چند؟

۱۵ تیر ۱۴۰۰، ۱۳:۴۶
کد خبر: 542691
خانه‌های بالای ۱۰۰متر قلب تهران چند؟

در گزارش پیش رو به بررسی قیمت برخی از واحدهای متراژ بالایی که طی یک ماه اخیر در قلب تهران (منطقه6 شهرداری) معامله شده است، خواهیم پرداخت.

اقتصاد آنلاینسیده زهرا محمودی؛ منطقه6 یکی از مناطق مرکز تهران است که به مراکز مهم و سایر نقاط تهران دسترسی بسیار مناسبی دارد. این منطقه از مترو، بی‌آرتی و سایر امکانات این چنینی برخوردار بوده و به  همین دلیل قیمت مسکن هم در آن بالاست و معاملات تیر و خرداد ارقام بسیار بالایی را به ثبت رسانده است. در ادامه این گزارش به بررسی قیمت برخی از واحدهای متراژ بالایی که طی یک ماه اخیر در منطقه6 شهرداری تهران انجام شده است، خواهیم پرداخت.

لازم به ذکر است قیمت‌ها براساس معاملات انجام‌شده طی یک ماه اخیر بوده و تنها بیانگر نمونه‌ای از معاملات است. بنابراین قیمت مسکن در این محله‌ها را به طور مطلق عنوان نمی‌کند. اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در این ارقام ندارد و قیمت مسکن در هر محله باتوجه به شرایط ملک متفاوت خواهد بود. بنابراین برای اطلاع از قیمت مسکن در هر محله باید شرایط ملک را مد نظر قرار داد.

قیمت مسکن در تهران

یک خانه بزرگ در منطقه6 چند؟

یک واحد 110متری و 11ساله در یوسف آباد متری 41میلیون و 501هزار تومان معامله شد؛ قیمت مسکن برای معامله واحدی 112متری و 14ساله در بلوار  کشاورز غربی نیز 35میلیون و 377هزار تومان در هر متر مربع بوده است.

یکی دیگر از خانه‌هایی که طی این مدت در منطقه6 معامله شد، واحدی 244متری و نوساز در فاطمی بود. این خانه با قیمت 61میلیون و 292هزار تومان در هر متر مربع به فروش رسید. واحدی 249متری و نوساز در امیرآباد شمالی نیز متری 55میلیون تومان معامله شد.

برای خرید یک خانه 212متری و نوساز در قزل قلعه 69میلیون و 609هزار تومان در هر متر مربع هزینه پرداخت شده است. واحدی 112متری و یک ساله در پارک لاله نیز با قیمت 47میلیون و 321هزار تومان در ازای هر متر مربع به فروش رفت.

هزینه مورد نیاز برای خرید واحدی 131متری و یک ساله در قائم مقام 50میلیون تومان برای هر متر مربع بود. برای خرید یک خانه 108متری و 23ساله در شیراز نیز باید 37میلیون و 857هزار تومان در ازای هر متر مربع هزینه پرداخت کرد.