۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

یک خانه در گران‌ترین محله شرق تهران چند؟

۱۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۰:۰۲
کد خبر: 542254
یک خانه در گران‌ترین محله شرق تهران چند؟

در گزارش پیش رو به بررسی قیمت برخی از خانه‌هایی که طی یک ماه اخیر در محله پاسداران تهران معامله شده است، خواهیم پرداخت.

اقتصاد آنلاینسیده زهرا محمودی؛ پاسداران یک محله گران قیمت در منطقه4 شهرداری و شمال شرق تهران است. قیمت مسکن در این محله بسیار بالاتر از متوسط قیمت مسکن در تهران است و قیمت برخی از خانه‌های آن به قیمت مسکن در منطقه یک هم می‌رسد. در ادامه این گزارش به بررسی قیمت برخی از واحدهایی که طی یک ماه اخیر در محله پاسداران تهران معامله شده است، خواهیم پرداخت.

لازم به ذکر است قیمت‌هایی که در ادامه می‌آید، فقط نمونه‌ای از معاملات است که طی این مدت در محله پاسداران تهران معامله شده و به همین علت به طور مطلق قیمت مسکن در پاسداران را عنوان نمی‌کند؛ اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد و قیمت مسکن در هر محله باتوجه به عوامل مختلفی که در قیمت مسکن موثر است، متفاوت خواهد بود.

قیمت مسکن در تهران

قیمت یک خانه در پاسداران

یک واحد آپارتمان 134متری و 7سال ساخت در خیابان شهید داودالاسلامی متری 50میلیون و 185هزار تومان به فروش رسید. همچنین قیمت مسکن جهت معامله یک دستگاه آپارتمان 137متری و 2ساله در خیابان برادران شهید پایدار فرد 59میلیون و 176هزار تومان در ازای هر متر مربع بوده است.

یک خانه در 89متری و 15ساله در خیابان شهید داوود اسلامی متری 62میلیون  840هزار تومان به فروش رسید. همچنین واحدی 132متری و 13ساله در خیابان بوستان دهم متری 53میلیون و 962هزار تومان معامله شد.

واحدی 127متری و 10ساله در خیابان شهید محمد طاهری متری 53میلیون و 145هزار تومان به فروش رفت. هزینه مورد نیاز برای خرید یک خانه 113متری در خیابان پاسداران  که 12سال از ساخت آن هم می‌گذرد، 54میلیون و 392هزار تومان برای هر متر مربع بود.