۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

یک خانه در جنت آباد تهران چند؟

۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۵:۵۲
کد خبر: 540376
یک خانه در جنت آباد تهران چند؟

در گزارش پیش رو به بررسی قیمت برخی از واحدهایی که طی یک ماه اخیر در محله جنت آباد تهران معامله شده است، خواهیم پرداخت.

اقتصاد آنلاینسیده زهرا محمودی؛ جنت‌آباد یکی از محله‌های تهران در غرب این شهر و منطقه5 شهرداری است. این محله به سه بخش شمالی، جنوبی و مرکزی تقسیم می‌شود و قیمت مسکن نیز در هر یک از این بخش‌ها متفاوت خواهد بود و به طور کل قیمت مسکن در این محله بالاست. همچنین نام جنت‌آباد در میان محله‌های خوش آب و هوای تهران به چشم می‌خورد. در ادامه به بررسی قیمت مسکن برای برخی از واحدهایی که طی یک ماه اخیر در محله جنت‌آباد تهران به فروش رفته است، خواهیم پرداخت.

لازم به ذکر است: قیمت‌هایی که در ادامه می‌آید، براساس معاملات انجام‌ شده طی یک ماه اخیر است و فقط نمونه‌ای از معاملات انجام‌ شده در این محله را نشان می‌دهد. اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در این ارقام ندارد و قیمت مسکن در هر محله باتوجه به عوامل مختلف تاثیرگذار در قیمت آپارتمان مانند سن، کوچه و خیابان، امکانات و... متفاوت خواهد بود.

یک خانه در جنت آباد تهران چند

قیمت یک خانه در جنت آباد

به طور کل متراژ واحدها در محله‌های غربی تهران بالاتر از شرق و یا جنوب تهران است؛ واحدی 112متری و 7ساله در کوچه شهید عباس کلانتری متری 41میلیون و 165هزار تومان فروخت و برای خرید یک واحد 131متری و 6سال ساخت در خیابان جنت آباد 36میلیون و 581هزار تومان هزینه برای هر متر مربع پرداخت شده است.

یکی دیگر از خانه‌های معامله‌شده جنت آباد واحدی 98متری و 11ساله در خیاان شهید صفدر نظری بود؛ این خانه متری 36میلیون و 581هزار تومان به فروش رسید. به علاوه قیمت مسکن جهت خرید یک خانه 73متری و 12ساله در خیابان مهدی 34میلیون و 890هزار تومان به ازای هر متر مربع بود.

یک دستگاه آپارتمان 99متری و نوساز در خیابان 16متری اول شمالی متری 47میلیون و 417هزار تومان به فروش رفت. واحدی 68متری و 19ساله در خیابان بزرگمهر شمالی نیز متری 29میلیون و 931هزار تومان معامله شد.

هزینه مورد نیاز جهت خرید واحدی 89متری و 7ساله در خیابان یاسمن 40میلیون و 546هزار تومان برای هر متر مربع بوده است. همچنین معامله یک واحد 102متری و نوساز در خیابان شانزده متری یکم به 48میلیون تومان سرمایه در ازای هر متر نیاز داشت.