۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

یک خانه نوساز در قلب تهران چند؟

۱ تیر ۱۴۰۰، ۱۶:۰۴
کد خبر: 538649
یک خانه نوساز در قلب تهران چند؟

در گزارش پیش رو به بررسی قیمت برخی از خانه‌های نوسازی که در مرکز تهران معامله شده است، می‌پردازیم.

اقتصاد آنلاینسیده زهرا محمودی؛ مناطق 6 و 10شهرداری از مناطق مرکزی تهران محسوب می‌شود؛ اما قیمت مسکن در هر یک از این دو منطقه متفاوت بوده و تفاوت قیمت بسیار زیادی در بین این دو منطقه وجود دارد و واحدهای منطقه6 بسیار گرانتر از خانه‌های منطقه 10 خرید و فروش می‌شود. در ادامه این گزارش به بررسی قیمت خانه‌های نوسازی که طی یک ماه اخیر در منطقه6 و 10 تهران معامله شده است، خواهیم پرداخت.

لازم به ذکر است قیمت‌ها براساس معاملات انجام‌شده طی یک ماه اخیر بوده که در سامانه اطلاعات بازار املاک ایران ثبت شده است. اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها نداشته و قیمت مسکن در هر منطقه باتوجه به عوامل متاثر در قیمت مسکن متفاوت خواهد بود. از این رو این ارقام به طور مطلق قیمت مسکن در این محله‌ها را عنوان نمی‌کند. برای تعیین قیمت دقیق مسکن، شرایط ملک باید مورد بررسی قرار بگیرد.

قیمت مسکن

یک خانه نوساز در منطقه6 چند؟

یوسف آباد یک محله در منطقه6 تهران است؛ دواحدب 140متری و نوساز در آن متری 62میلیون و 428هزار تومان معامله شده است. واحدی 142متری و نوساز در محله شیراز نیز با قیمت 59میلیون تومان به ازای هر متر مربع به فروش رسید.

قیمت خانه در منطقه 10 تهران

یک دستگاه آپارتمان 56متری و نوساز در بریانک متری 20میلیون و 813هزار تومان فروخته شده است. واحدی 105متری و نوساز در زنجان نیز با قیمت 3میلیارد و 565میلیون تومان به فروش رفت.

کارون از دیگر محله‌های منطقه10 تهران است؛ قیمت مسکن برای معامله واحدی 80متری و نوساز در این محله 2میلیارد و 240میلیون تومان بوده است. واحدی 114متری و نوساز در هاشمی نیز با قیمت 2میلیارد و 500میلیون تومان معامله شد.

هزینه مورد نیاز برای خرید یک خانه 145متری و نوساز در هفت چنار 3میلیارد و 565میلیون تومان بود. خرید یک خانه 35متری در هفت چنار نیز به 870میلیون تومان سرمایه نیاز دارد.