۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

خانه‌ های محله گیشا تهران چند؟

۳۰ خرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۰۹
کد خبر: 538011
خانه‌ های محله گیشا تهران چند؟

در گزارش پیش رو به بررسی قیمت برخی از خانه‌هایی که طی یک ماه اخیر در محله گیشا تهران معامله شده است، خواهیم پرداخت.

اقتصاد آنلاینسیده زهرا محمودی؛ گیشا یک محله در غرب تهران و منطقه2 شهرداری است که به محله کوی نصر نیز شهرت دارد؛ این محله با نام کوی نصر هم شناخته می‌شود و به چهار بزرگراه مهم تهران دسترسی دارد. بزرگراه چمران در شرق این محله، حکیم در شمال، شیخ فضل‌الله در غرب و جلال احمد نیز در جنوب آن قرار دارد. در ادامه این گزارش به بررسی قیمت برخی از واحدهایی که طی یک ماه اخیر در محله گیشا تهران معامله شده است، خواهیم پرداخت.

لازم به ذکر است ارقامی که  در ادامه می‌آید، براساس معاملات انجام‌شده طی یک ماه اخیر بوده که در سامانه اطلاعات بازار املاک ایران ثبت شده است؛ قیمت مسکن در هر محله باتوجه به شرایطی چون سن بنا، امکانات، شرایط ملک و... متفاوت بوده و ممکن است در بین آپارتمان‌های یک محله هم اختلاف قیمت‌های بسیار بالایی وجود داشته باشد. این ارقام به طور مطلق قیمت مسکن در گیشا را عنوان نمی‌کند و اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در ارقامی که در ادامه می‌آید ندارد.

قیمت خانه در گیشا تهران

قیمت مسکن

واحدی 86متری و 35سال ساخت در خیابان شهید علیرضا کسروی متری 31میلیون و 195هزار تومان معامله شده است؛ قیمتی یک خانه 87متری و 47ساله در بزرگراه جلال آل احمد نیز 35میلیون و 632هزار تومان برای هر متر مربع بوده است.

یک دستگاه آپارتمان 92متری و 3ساله در خیابان نصر متری 64میلیون و 703هزار تومان، یک خانه 152متری و 10سال ساخت در همین خیابان متری 49میلیون و 901هزار تومان و واحدی 97متری و 15ساله در خیابان مذکور متری 53میلیون و 415هزار تومان به فروش رسید.

برای خرید یک خانه 163متری و 46ساله در خیابان شهید کسروی 35میلیون و 582هزار تومان به ازای هر متر مربع هزینه پرداخت شد. واحدی 97متری و 13ساله در خیابان سی و نهم نیز با قیمت 54میلیون و 530هزار تومان به ازای هر متر مربع به فروش رفت.