۰ نفر

استاندار تهران؛

مسکن مهر استان تهران تا پایان شهریور تحویل داده می‌ شود

۲۴ خرداد ۱۴۰۰، ۲۳:۴۰
کد خبر: 536339
مسکن مهر استان تهران تا پایان شهریور تحویل داده می‌ شود

استاندار تهران گفت: تا پایان شهریورماه مابقی مسکن مهر پرند تحویل و تکمیل و تحویل مسکن مهر پردیس نیز تسریع می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در برنامه سلام تهران شبکه پنج در مورد مسکن مهر استان تهران اظهار داشت: در پردیس ۷۵ هزار و در پرند ۸۵ هزار مسکن مهر داریم که ۷۰ درصد آنها تحویل داده شده است.

وی ادامه داد: در شورای مسکن مصوبه ای تصویب شده و با توجه به اینکه قیمت اقلام بالا رفته است و پیشنهاد داشتند که قدری تعدیل قیمت انجام شود که مقرر شد در صورت عدم اخذ وجه اضافه از متقاضیان قدیمی اقدامات پیگیری شود.

استاندار تهران سپس خاطرنشان کرد: تا پایان شهریور ماه مابقی مسکن مهر پرند تحویل می‌شود و تکمیل و تحویل مسکن مهر پردیس نیز تسریع می‌شود.

حل مشکل آلودگی هوای تهران نیازمند نگاه‌ ملی است

محسنی بندپی در ادامه اظهار داشت: متهم درجه یک آلودگی هوای تهران خودروها و آلاینده‌های متحرک هستند و قطعا اگر وسایل حمل و نقل عمومی به نحو استاندارد باشد تمایل مردم به استفاده از خودرو شخصی کم می‌شود.

وی ادامه داد: باید برنامه ریزی کنیم تا ترافیک از روی زمین به زیر زمین منتقل شود؛ البته منابع شهرداری در دوران کرونا و تحریم بسیار کاهش پیدا کرده است.

استاندار تهران بیان کرد: نوسازی خطوط اتوبوسرانی و توسعه مترو یکی از راهکارهای کاهش آلودگی هوای تهران است و با توجه به اینکه آلودگی هوا رابطه مستقیمی با سقط جنین های زودرس دارد و حل مشکل آلودگی هوای تهران نیازمند نگاه‌ ملی است.