۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

یک خانه در محله مجیدیه تهران چند؟

۲۴ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۰۷
کد خبر: 536161
یک خانه در محله مجیدیه تهران چند؟

در گزارش پیش رو به بررسی قیمت برخی از واحدهایی که طی یک ماه اخیر در محله مجیدیه تهران معامله شده است، می‌پردازیم.

اقتصاد آنلاینسیده زهرا محمودی؛ مجیدیه یک محله معروف در شمال شرق تهران است که با نام محله استاد حسن بنا هم شناخته می‌شود؛ بزرگراه رسالت این محله تهران را به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم کرده و شمالی، جنوب شدنش نیز آن را در دو منطقه متفاوت از شهرداری تهران قرار داده است؛ به طوریکه مجیدیه شمالی در منطقه4 و مجیدیه جنوبی در منطقه8 شهرداری قرار می‌گیرد.

دسترسی مجیدیه بسیار مناسب بوده و این موضوع می‌تواند نکته مثبتی برای افرادی که دسترسی محله برایشان مهم است، به حساب آید. مجیدیه محله خیلی قدیمی نیست؛ از این رو آپارتمان‌های نوساز زیادی نیز برای خرید در آن وجود دارد؛ در ادامه این گزارش به بررسی قیمت برخی از آپارتمان‌هایی که طی یک ماه اخیر در این محله شرقی تهران معامله شده است، خواهیم پرداخت تا از این طریق افرادی که قصد خرید مسکن در این محله دارند، تصویری از قیمت مسکن در مجیدیه به دست آورند.

البته مثل همیشه لازم به ذکر است که قیمت‌ها تنها نمونه‌ای از معاملات است که در مجیدیه انجام و در سامانه اطلاعات بازار املاک ایران ثبت شده است؛ بنابراین به طور مطلق قیمت مسکن در این محله را عنوان نمی‌کند. اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد و قیمت مسکن در هر محله باتوجه به شرایط ملک متفاوت است.

قیمت مسکن در تهران

قیمت مسکن در مجیدیه

همانطور که پیشتر هم گفته شد، واحدهای نوساز زیادی در این محله دیده می‌شود. یک خانه 85متری و نوساز در خیابان اردکانی متری 39میلیون تومان معامله شد؛ واحدی 55متری و نوساز در خیابان شهید کریمی متری 30میلیون تومان و یک دستگاه آپارتمان 78متری و نوساز در خیابان شهید اثنی عشری متری 40میلیون تومان به فروش رسید.

واحدی 78متری و 13ساله در خیابان 16متری دوم متری 34میلیون تومان به فروش رفت. همچنین قیمت مسکن جهت خرید یک خانه 55متری و 15ساله در خیابان شهید کاشانی 34میلیون تومان در ازای هر متر مربع بوده است.

از دیگر واحدهای معامله‌شده در این محله می‌توان به خانه‌ای 46متری و 10ساله در خیابان شهید کمالی اشاره کرد. این خانه با قیمت 34میلیون تومان در هر متر مربع معامله شد. همچنین یک خانه 83متری و 11ساله در خیابان جانبازان غربی متری 31میلیون و 152هزار تومان به فروش رسید.