۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

یک خانه در نارمک چند؟

۲۳ خرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۰۲
کد خبر: 535917
یک خانه در نارمک چند؟

در گزارش پیش رو به بررسی قیمت برخی از واحدهایی که طی یک ماه اخیر در محله نارمک تهران به فروش رفته است خواهیم پرداخت.

اقتصاد آنلاینسیده زهرا محمودی؛ نارمک یکی از محله‌های معروف و پرطرفدار تهران است که در شرق پایتخت قرار دارد؛ این محله به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم شده و در مناطق 4 و 8شهرداری تهران قرار گرفته است. این محله با نام محله صد میدان نیز شناخته می‌شود. میدان رسالت، هفت حوض و... از میدان‌های مهم و معروف این محله به شمار می‌رود.

در ادامه این گزارش به بررسی قیمت برخی از آپارتمان‌هایی که طی یک ماه اخیر در این محله معامله شده است، خواهیم پرداخت. پیش از هر چیز لازم به ذکر است: قیمت‌ها براساس معاملات ثبت‌شده در سامانه اطلاعات بازار املاک بوده و تنها نمونه‌ای از معاملات است که طی یک ماه اخیر انجام شد. اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در ارقامی که در ادامه می‌آید ندارد و قیمت مسکن در هر محله باتوجه به شرایط ملک متفاوت خواهد بود.

قیمت مسکن در تهران

قیمت یک خانه در نارمک

یک دستگاه آپارتمان 52متری و 17ساله در خیابان رضوان غربی متری 36میلیون و 823هزار تومان معامله شد؛ همچنین قیمت یک واحد 100متری و 5سال ساخت در خیابان شهید سید احمد آگاه 35میلیون و 724هزار تومان در هر متر مربع بوده است.

واحدی 78متری و 7ساله در خیابان چمن غربی متری 42میلیون و 962هزار تومان به فروش رسید. همچنین واحدی 58متری و نوساز دیگری در همین خیابان متری 53میلیون و 879هزار تومان معامله شد.

یک خانه 71متری و یک ساله در خیابان صادقی متری 47میلیون و 175هزار تومان فروخته شد؛ واحدی 65متری و 14ساله در میدان 22نیز متری 30میلیون تومان به فروش رفت.

هزینه مورد نیاز برای خرید یک خانه 82متری و یک ساله در خیابان شهید محسن حیدرخانی 30میلیون تومان برای هر متر مربع بوده است. واحدی 65متری و 16ساله در خیابان مدائن نیز متری 28میلیون و 454هزار تومان به فروش رسید.