۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

یک خانه ۴٠متری در تهران چند؟

۲۰ خرداد ۱۴۰۰، ۱۹:۳۱
کد خبر: 535196
یک خانه ۴٠متری در تهران چند؟

در گزارش پیش رو به بررسی قیمت برخی از واحدهای ۴٠متری که طی یک ماه اخیر در تهران فایل شده است، می‌پردازیم.

اقتصاد آنلاین – سیده زهرا محمودی؛ آپارتمان‌های متراژ پایین معمولا به دلیل پایین بودن متراژ قیمت کل پایین‌تری نسبت به سایر واحدها دارد. اما محله‌ای که واحد در آن قرار گرفته نیز در رقم موثر است. برای مثال برخی از واحدهای کوچک در شمال تهران، قیمت برابر با واحدی بزرگ در جنوب تهران دارد. در ادامه این گزارش به بررسی قیمت برخی از واحدهای ۴۰متری که طی یک ماه اخیر معامله شده است، خواهیم پرداخت.

لازم به ذکر است که ارقامی که در ادامه می‌آید، فقط نمونه‌ای از معاملات است که در این یک ماه انجام شده و به طور مطلق قیمت مسکن در این محله‌ها را عنوان نمی‌کند. قیمت مسکن در هر محله باتوجه به شرایط ملک متفاوت است و اقتصاد آنلاین داخل و تصرفی در این ارقام ندارد.

یک خانه ۴٠متری در تهران چند؟

یافت‌آباد یکی از  ارزان‌ترین محله‌های تهران محسوب می‌شود. یک خانه ۴۱متری و ۱۵ساله در این محله متری ۱۲میلیون و ۴۳۹هزار تومان به فروش رسد

همچنین قیمت مسکن برای خرید واحدی ۴۲متری و ۲۳ساله در آذربایجان ۱۸میلیون و ۵۳۵هزار تومان برای هر متر مربع بوده است.

واحدی ۳۹متری و ۵۰ساله در مینایی متری ۱۵میلیون و ۲۰۵هزار تومان و یک خانه ۳۵متری و نوساز در هفت‌چنار متری ۲۳میلیون و ۷۱۴هزار تومان معامله شد.

سرمایه مورد نیاز جهت خرید واحدی ۳۷متری و ۲۵ساله در نارمک ۳۰میلیون و ۹۳۰هزار تومان در ازای هر متر مربع بود. همچنین فردی برای خرید یک آپارتمان ۴۴متری و ۲۰ساله در گرگان ۱۹میلیون و ۳۶۰هزار تومان برای هر متر مربع پرداخت کرد.

یک دستگاه آپارتمان ۳۶متری ‌۲ساله در زنجان متری ۱۶میلیون تومان و واحدی ۴۱متری و ۱۱ساله در شیوا متری ۱۹میلیون و ۵۷۱هزار تومان به فروش رسید.